Urijah Faber's Fan Forum

Discussion forum for Urijah Faber's fans (MMA). Please post trade rumors, injury reports and amateur scout suggestions. Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 20 Jan 2018 15:49:52 GMT reply
Harmon u guys r HOMES e as people bring shit my panties . U know Ami. Kramer
That FACTS no Terry Moore thur Kramer
And son to Betty Kramer thur Robert Kramer Brother Terry Kramer has 14 kids Betty Kramer.
And I'm with JoAnn Kramer over here they not know u guys Algona thur Fort Dodge.
NOW GO now u sure I'm JoAnn now to an Armstrong here huh
How come Jesse as road dog herd u all go
Must Armstrong go brother Lance Curtis dumb fukrs . Nerds movie guy. Go
Right Calvin u must kids Kramer and must be older only child cuz Hogan WWE wrestler say fat baby could brothers .
No dont had brothers nobody herd em go
Only kid in families as Nice's nephews .
Cu,try out kids go to have birth if charges to anything thur
She gal.has be older than she looks like thur . Looks kinda herself service outfit . Thur countries too
U Kramer daughter to Fred kramer Junior.
Everyone say Fred Moore herd go
Assholes now man I mess myself now lol
Them boys has be hers at birth cuz mom tubes r tied after girl born Ames when Johnnie Oor families in laws married Susie Kramer go how that went New England . NOW GO
Where at Gary Nebraska and Jim in Kansas
Steve in Montana . Glenn in Illinois and Daryl at Illinois . Wayne in Montana .
Robert at Atlantic . Harold twin Harmon in Texas . Caroline at Arizona .
Ohgla at California . Pasty at California . Vivian at Fort Dodge .
Lloyd at Wyoming now Evelyn in Wyoming.
Now Kramer brothers sisters Rodney why
48 grandchildren to 56 great-grandchildren. 23 great great grandchildren. Now come again HOMES
She was old like 92 yrs old died go
Yah Betty u know her Moore Ur aunt Ashlee whoaw had 14 kids wow . Sos
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 18 Jan 2018 01:29:55 GMT reply
Just married Charlie Sheen over night ..
Three ago . Told em they butt plug em during charges or child of mine.
But look like child had AIDS HIV..
Cuz ears . Deb
Not her not known go Britt
Not live here live with Nielsen.
Put his in body by Bridget his flavor flavor they adopt her . Go
Hope Ur happy . Ur kids go
Need ass blister thur d e b Deb piss pants shit pants like JoAnn us too.
Call name dirty ones ..
Not her fat gal in braces teeth need em times. Butt plug jealousy over daughter Viola. Fat gal. Yap.
Butt plug an lier out state be an missed child cut up Todd frirn pictures to be that gal in state . Go
Be California. Okay Ilene u not missed what wrong I'm Urijah . Yah right ice
Prove it like JoAnn Armstrong say it sos
Butt plug shit bitch know Ur roll BROA.
What up that now lady teenager get tis one now y ah other gals did same infronylt us say parties . Say right wrong say Todd who me say Todd neighbor need got thur Bridget . Good one bout us. Yu ah u marry home shut up Kelly cousin in law mine e x married Steve Moore to my niece Ashlee Moore go
Her family go
Yap go jail fuk man hotdog .
Sam RIGHT BROA
Watch kick Ur ass opp know stp.laws streets hey tis
Personalized pencil just say no to drugs alcohol man on them for Ur kids Urijah. Yah
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 04 Jan 2018 17:00:57 GMT reply
I'm Woodbury NBA player star over.
Joan let's stop before see letter
Before fight dam it we Bitch wants deb like McDermott at Christmas time and in summer HELL cell says tis WHITE rolls round on floor look laughn.
Like her to hat one BOSS huh
Joan I'm Calvin go
Gabel say see break somebody in two man READ it tis
And Jason Dent meet em sat down say rodeo r sure like em families before READ tis shit BROA. I not liking it Man
Like he flips out BROA
We all sayn at joes cafe I drink TR was waiting to off work Terry said sit THUR someone cash us out thur home
JoAnn me and white git bring in here not livin car. Good acts like READ shit.
Like syn
U know if u send bottle of piss .
Yah Go
I'm gonna say it urs piss Urijah GO
Ur diabetes patient here huh
Say Bull tv guy . Go
Bout diabetes piss check piss. Go
Claim it HUH
Blood TOO of
Viola Armstrong had black s ay Deb r hat father JoAnn Armstrong she truthly not my n brother child now go
She television family thur go
Sat name JoAnna. Boicourt and Shakur not work out SORRY Keran Ur Fat gal.sorry
He that Sanders families to JoAnn too.
Mux all em tv guys fancy guys weird to o best Jackson to white to Johnson to Vick to young to Hayes to James to fuku to brown to Houston to a ll em bedroom mine my families cousin's THUR blood mine .
Why want it for . Not tags Durant gals
Nah sorry not dick u mean JoAnn Boicourt as usen Armstrong thur GO
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 04 Jan 2018 04:08:44 GMT reply
McDermott herd tis MAN says I on paper plates wend scoop BROA
U sucks ass man
U never played on court high school as child to from elementary to middle ages in junior high school and LM d high school now go retarded guy . Fuk Face so
Whoaw. R u I'm Ilene Misehloff as to leave my families alone Durant whenever I say tis BITCHES hoes to garden hoes her dads RIGHT my bros don't do hoes on cars like u gals go but brothers mine to Rob has kids better days ass to JoAnn Armstrong we not em Sol's fukn ass Sol's
To upsets Fans. Trusted me my skates job RIGHT gals. Wrong
Durant. What gonna do kidnap JoAnn teeth n races daughter I ts only girlfriend of Ilene as to friends JoAnn Armstrong u know herd it some place THUR go
Plus Oh Boy by way it's twin take from yah Durant gals TOO mhm GO
NOW GO
Who u fuk thank u r sayn I Reed Faber sayn shit like bout Porter to zoey butt.
To Foster as Andrea . And Moore tis lady em Presley TOO much trouble could be wrong but the problem is that you can see the status of the same time as well and you can do it for you have any questions please contact the sender immediately notify me immediately and destroy hey excuse me she missed child as teen f Tom born over by JoAnn that Armstrong gal is past years ago herd rumors Armstrong gal does know her Ilene
That that families did had I NDA kids birthing NOW GO and that Steve Moore stepsister not no lie op n that one I m Kohlasch
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 04 Jan 2018 03:51:06 GMT reply
Oh Terry Moore
Says my stepbrother tell me Miss aunt
Debbie Armstrong Mrs McDermott to wife Kevin
Now of grandma Dorothy Fish not Fish last name Ur wrong read it wrong and that u s guys r Vick to black families from Virginia. Go back Floyd was served in service meet her in Virginia State of town Here it up miss lady mhm
Alright JoAnn go lady right back lol TOO
Funny shit ass kick'r go yu ah hit families mine Reed but NOW guys want BC to Snoop Dog and Nate dog to families life I f cousin to JoAnn Armstrong HUH
U ap even Armstrong NBA star retired go
Aha. Not sayn that she has something on me MAN
Many times I Bj Armstrong had war her as child baby THUR go bro h e did go DEBBIE
Aha. Lol sized Larry oh okay families happy now but Riley r White and Roth off Dorothy Vick.. and BC families black all rappers go mix not believe it Jackson go
Michael THUR
Now that green eyes Viola side her mom's say lampee mom doctor a twin a dental crooked teeth. Digestive problems Vick.
Thur and that tonsils r Broadus side ears and white black is apnea sleep. Go
And plus tall to fat look Reggie. Yap.
Fuk em no no not say it hit yah JoAnn has u cried lady. Nigra. Right
Faber be granny as married Vick see not Fish thur says Reed go
U guys mocking m e families two f s
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 03 Jan 2018 04:02:07 GMT reply
Curious George wants to know factuality of birthdate.s same as PORK CHOP to as JoAnn Kay Armstrong north date month is
Em Rappers are Dr. Dre as Andre Young.
Eminem . Run DMC . Curtis Jackson 50 Cent . Prince from Minneapolis Minnesota
Now u want WWE Wrestling ERs no GO u gonna do it anyway Pork Chop GO
Spike Dudley . Bullshit Ur lying lady.
Brian Pillman actn name Brunner of state Minnesota and Chris Bechmier as Moose .
U Lyin died u fukr . That's RIGHT Man.
Hey thought u Urijah Faber BROA.
Yap GO. I thought PORK CHOP lies man.
Not that nah GO believe Chris is Pillman. GO oh herd Steve Austin mhm as Stone Cold BROA . Oh my owns I can do so lady. U no need it type it for us lady .
Oh Go I snoop knows stone up here okay
No I not have Alzheimer's. LADY. GO
Good luck on that one .
Like WHITE sayn bout girl lucky good luck one that lady me bite when I bite I bite good u know this BROA GO LADY LoL
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 01 Jan 2018 22:19:38 GMT reply
Put 'tis in Joanna Team.. man
Sayn fgure out one em women had to done as child to em her age toddler at tis time year went out doors no clothes on no boots . No coat . No both Mittens hat . No snowpants suit ..
Member it says one em guards of mcdermotts to her aunt debbie armstring dad big calvin senior to beny as armstrong as coach iowa state cyclones greg to doug bulls player that was niece as pork chop as joann armstrong now go
Thats how she had tonsils problems ears.
Now Go now teeth braces must been whenever she had fell off bicyle say swore down lance did fightn her she wantd his bike racing job she was to skiny now go hot baby thur and had both arms broken same time than hit mouth handle bars teeth wear knockd out some em now go . Aha. Cried for man.
And not go on it thur after arms heeld thur . Swore lance did it . Yet go
Yah startd whenever she swire crow and hudeson sayn not have girls of birth broa. . Mhm or other one . Lol too.
Right brother not wrong aha . Man sos
Truth she swore up down. Lol
Do i ever ever lie no never im no lier man right brother .
And no fear no tis oh what now .. lady
Mhm no joke boss .. yah plus ribs too.
Plus parts that bone top hips that hookd too. Big large bone .. broken too on her
Man as child toddler. Now go
Thats joann armstrong.
Yah tried olympics than got hurt on both feet broken em broa in long jump..
Only she liked was bowling man ..
She loved it sport . Man
Went state years thru school .. ribbons start straight from prsechool to high school go thur fuk rest shit clown.. sos
Tookup music choir too plus plays at school. Too studied fashion designs in gerhart hunts .. lol nurtrions foods has clothing too. Now GO
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 01 Jan 2018 21:30:57 GMT reply
..
I just got ground . In TELEVISION
Who u
Idk.
Cuz everyone touch me by FANS
Lance families is realy joanne armstrong than . Yas please.
They believed her she an female u guys all put man to male as boy at birth..
From girl to female than not allowd be an woman as adult if growdup.
Wreslers member person big fat baby and baby was an female someone all changes her pampers now go
They carries her out the place building too of iowa.
Now apologize to familes who put there daughter an boy . Now Go
What u all. Sayn now go
Must put her back female cuz its upseting sting over here cuz member the fat over sized baby looks like her was baby at em days in fort dodge of wwe matches . Em days. Times now go
Nice lies sayn other guy. Kevin thur go
Who he now never herd em this familes never had boys girls now go
Why not lie not lyin
Calvin as couples .
We know u in psychics want shit child stuff cuz ur friends becomin fats . Right
But not wantd say her joann thomas go
U all not ma
Chase u need pills take says i wwe sting
And includin whole town algona need em.
She does hang with me man
Who u
Sting who u guy actn
We know not hang with him
Joann armstrong does too
Go even wegher panthers nfl player. Go
Even ur fighter born ride ufc cage as tis matt gabel of lemars . Now go
Fukn a . S .. dam it broa
Hangs with three plus avon lady and tupe wear lady . Does say cops us marshalls
Even friends buddies with em soso
Like tom who ever tom she talks bout man
Yah even we lookup snoop dog bout tis off phone cell hers sayn streets been picd for that must hert. Broa in up thur
Sorry lol
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 01 Jan 2018 21:15:45 GMT reply
That picture is jarod outside gates chase singer put in tv by lies sayn wedded
Widow wife brett ..
But its that moore gal of lies sayn she an moore.. now go
plus christopher too
Perhaps concerns any business of anyone is that her mom wedded that nba player..
Cuz lies sayn durant in tv thur
But lies again that fatso ugly gal and that no ones talks to her as an conquer that stills cheats wears cheapy right wrong woman within clothing magazines sorry. Lady the lady gets at my home only sizes fits her. Thur must be aunts gave her magazines now go must be phyllis .. go
Now muly sister wrong not talkn u chiild.
Keran knock off. As Romer Aids Hiv child PLEASE .
Hello..
Aha. Hi
U not know touch old fart .
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 31 Dec 2017 16:34:25 GMT reply
U all making big huge mistake fukn wit me WHITE.
I get MS. JACKSON.
Yah how that apples..
NOW TALK TO Me DAM It
What's this about again. HUH
He NOT bite me yet MUST be RIGHT brother
And u figure out how to get back with the following user says that he was in the same as last time I know that you guys NOT get streets if bought that CD MS JACKSON first .. RIGHT
Boys in hood in bedroom cux my sisy not trust u 500 of how many nigras had by her .. yas she did . Haha. Lol
Know read one let's see here pock one em suckers out DAM It has taken me know what to expect from me know if you have any questions please contact me know what you think about it and the other its contents or attachments we recommend that you can do that for me and my family and the rest are just too good at the moment but will be able we know get on with it MAN CAT WHITE.
Why so pushing for the use of or reliance upon this message was automatically generated by the way to do it for the next few days ago and I will be able we can do that for you and the other hand is not an option in my case it would be great for you have to go back and forth between us and the other hand is not an option in my case it get out CD music nigra who he bring out CAT WHITE what she got we don't got HUH
It's in good hands and tis CD let's see
King Bitch Aha RAP yu ah u rape for food sign says it. Get Him. JoAnn Armstrong Get Him. Wait get good BROA just hold up in here see look listen up MAN here Go
Well.someone in there must not know how write or something like that one sat it right HUH did too. GET Him.
King Bitch put him on .
Here pull.out one let's help u out it
He is Public Enemy NOW GO
Yas get Brown as Bobby put him in player bro
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 29 Dec 2017 14:27:47 GMT reply
Nobody had kids yet.
Only by John Busch and Steve Puffer.
And Larry Romer.. WHY
Guy's not sure if had u black Ass hell in cell Boy.. THUR
NOW GO
Hey that's preschooler gal I herd in middle ages had raped n basketball Iowa player. I don't know if black or white guy NOW GO.. BROA
Herd was an last name child at time was Thomas.. NOW GO why change her name to tis usen name Armstrong. THUR
She Linda Kramer daughter than HUH tis ugly lady .. sayn Viola . Calvin
Not to think Viola had mentioned guy married to her . SOS
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 29 Dec 2017 14:15:45 GMT reply
Lier Bitch from South..
Cunt lier.
Durant tell truth fukn don't truth if hit truth in face. So THUR
Prostituted
That Bj Armstrong not know or want yahs.
And u want me repeat it
What was says back em days iowa he at Iowa.
I no NOT want BITCHES like non stutch thing .. u r new future guys are in RIGHT Track. HUH
Sorry
Beautiful LADY what HELL her name BROA
Ur ass in sceitity .. need go THUR
Truth Dogs of features. NOW GO
Ho remover I wondered if come in spray can .. like my dad's word's bout em ..
Gals. Ho.s
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 29 Dec 2017 13:48:20 GMT reply
Iowa Political..
U guys gals knows what marriage.s is learn it lookup .. BROA
U might use us people not our BOSS
And this of all us nigras r married to black same skin look like black no doll honey. Find one it did it . THUR
What's Ur sayn FABER..
No one did it black or white. Why
If truth PORK CHOP did Bj Armstrong Iowa player back as child ages as babies stages WHY . Cuz she as JoAnn Armstrong went in tv cuz big fat newborn and does know television like Lance Armstrong and his family in television THUR GO
Think she did MAN W. Bj Armstrong retired NBA Star. THUR
Think Rich Boy TOO
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 25 Dec 2017 18:50:32 GMT reply
Notice when JoAnn Armstrong talks.
Explain order tells her kids different look do same notice.
Yah we California people sayn she is JoAnn Hudson. Thur Go truth
She tells o order they think they know repeat back to her . Dah
Yah I don't understand em kids her s
JoAnn Hudson. Now Go
Some like em wild kids groupy in large crowd in at Corral em hers and at Olive even at Outback also wherever at seen some of em groups like that at Texas ..
How much kids does she have here HUH
They're wild groups. Lol like know how order too some order hamburgers fries and no ham mash potatoes cor nor grn beans casserole beat they it that thur
Go not dumb RIGHT guys some kid say thur and order turkey dinner RIGHT wrong.
All her kids order we there order ham dinner they're not dumb no retarded sayn nor Christmas day go
We got money from hg er JoAnn Hudson.
Thur were u get it money . At lady.
She worked as nurse aide plus EMT . Before Was Dessaline corn pulling up fossils for hybrid California. Go
And Universal pictures studio GO
Sister Katie Hudson. Now Go Guys lol
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 25 Dec 2017 18:26:43 GMT reply
U California people r gonna stick up for her JoAnn Armstrong not Armstrong but is Hudson Ur sayn HUH
And I'm her kid and we're r her kids as of 14 kids of her JoAnn Hudson.
But story goes how she get out here her five yrs old son thought knew her husband at life his mom JOANNE HUDSON NOW GO but he seen her get tattoos on shoulder arms and ankle but he Traiten told her his mom why get that not my father as David Jennings GO
But told her JoAnn son Traiten yes is too much Ur hore and that it fukn anything that this u put me in skills class mom told him he needs it Thur Go
And possibly pregnant with David next child in in 1954 go been out here sense and that the child doing it r Thur
She RIGHT as JoAnn Hudson NOW GO
Keeps putting mom in school after having kids more. Thur
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 24 Dec 2017 20:26:15 GMT reply
I JoAnn Armstrong member mom
telling I had care of two players of NFL
on Wooster Street they both came out thur at me cuz they told my mom Viola tis that I got cops and sheriff s at em both Buccaneer and Falcon and that when I JoAnn meet that Armstrong as Bj an NBA star fukrs nigra. S
Sayn did that em broken leg Vick Falcon. Asking dumb question.. he laughed bout on field . His buddies say what she knows ftball man women not know nothing.
Dumb question how u put an plain from that coaches board to field but brother.
And I'm JoAnn Armstrong better than brains man I know cannot do that impossible. Honey
And than sayn same things to Kershaw Upshaw to on Tampa Bay Buccaneer Thur.
How can put plays from clipboard to field Thur. MAN
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 24 Dec 2017 20:11:28 GMT reply
I'm for real Mindy Robinson Mrs Spear
Can u guys show lil more respects to school years mine class 1999 Algona.
Tiffany Hansen hate tell u not the OP me in our school..
Not JoAnn Armstrong on here sayn anything.
Okay. Let say tis Durant gals r that RIGHT do so.
For someone not from IOWA sure knows a lot MAN and tis one lie as other W as families to Schmidt no I'm not either.
That's an lie. I'm families to Hall as to Linda mother Betty Moore her.
Thur
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 24 Dec 2017 16:48:47 GMT reply
Excuse Me..I'm really truly Scott Baer and Sheryl Cole..
R u guys r sure not our daughter as very first girl born like in 1980 cuz if look it we both were born year 1973 NOW GO
With Kelly Durant gal GO out Kossuth Reg. Doctor Thieny . NOW GO
Bot dead my peirs THUR
Now lol fukr on here
I'm like age 37 yrs old
And that's they both were in teens beginning age teen life as having me.. SOS. My dad had ms.eplyipses brained spells. That my mom had heart condition plus diabetes including obesity problem and knees . GO
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 22 Dec 2017 18:49:29 GMT reply
Jack Limbaugh Third for real man
She my sister for real how u not JoAnn Armstrong not herd u all slow in families of hers. Now Go
Is to loan out to u Viola Moore or did u thought u had son em days says tis one
Figuring out that Ur mom of this child Markla as David that herself Viola.
Go
Herd em some place thur
Well my families tv as Limbaugh to Rush
As Jack Senior owner but dead back em days 1997 go no I not kill my families go
Man try it BROA go
And this who tis one sayn who she as to
Kids as her Dwire u them families sos
Not familiar with it that not name sos
Been Iowa too
If look for Tim Dwight as Tom Brady that's guy is to Not her go
Faber . Try tis nope wrong snoop dog
Wrong miss Jackson.
Not everyone goes by Presley not Jackson go
Try Families of mine sister Armstrong to Lance NOW GO THUR
Girlfriend's.
Let's Rock
Beat it JoAnn Armstrong not lier go
Say all my families marriage Durant go
See right Durant gal.
Curtis nerds go say pork chop
I know nope keep it
Huh who u think Ur families r
Lance Armstrong hit rich trillionare go
Like bill gates go
happly married to
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 21 Dec 2017 18:32:57 GMT reply
Here..
Fat Bitch ..
Here Ur liers back corwith Iowa.
I guess Ur granny lady Louise Faber to Burt Fish and her daughter Dorty Maxine Vera Fish married Armstrong as Floyd Lynhart kids r Malvin as Nick . Calvin Senior as beny .
Deb . And Larry. Now Go
Thur . Oh boy I named em .
Aha how oh butt pain grandpa's had when pregnant of my grandma. Huh
Feelt be e Calvin have girl . Go
U ah member mom Viola sayn happen to Floyd had kid Calvin same pains mom Viola
Go .. Mhm grandma laughing go must truth.
Go Calvin Ur sister is her huh
That pork chop. Right Homes
Yah her dad past out all em. Go
Seen how babies born out woman. Go
Beny . U not perfect . Now Go
U had tramas reflexes beny yah.
The ell Ur sister that one man
As I Viola . How kids r born by between legs up into woman. Go let's rock lol
I'm not dead as Viola Armstrong Go
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 21 Dec 2017 18:12:13 GMT reply
This Sucks..
Don't it
How this one That I JoAnn Armstrong put Shane Wessal in UFCF Fighter MMA Sherdog an McDermott yah that black doin the name McDermott.. now go
Cz there no McDermott in TV . Thur
No there not go
U ah by way born same place each other as Shane and I as JoAnn has as himself Shane baby picture both us Shane and I JoAnn in glass baby bed Trinity. In Fort Dodge . Go Her dad did it like that . Why idk go
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 21 Dec 2017 17:10:38 GMT reply
Excuse me . Urijah nothing bout u guy..
Aha.. okay u all sayn I'm boy
Why fort Dodge say . Who u
It's on now
Excuse back an appointment when I was in Algona within her before knew was female girl on ultrasound transfer to ft ddg
Families not believing female . Now go
That how went down go
Feed over feed Viola that eatn properly
Foods eatn Thur . Too
Oh Okay everything That retarded kid hit be car died by it go yah Kevin go
What sex change ..
Other coming in town before second stop light turn right out on road.
Here sorry keep his address from
Doctor Justin Mason city dietician.diabetic educator . Too
Transfer from ft ddg says Bob lapped go
Found truth now go doctor bare than was Viola doctor. Now go
That JoAnn was too female sos
Why u guys put her man for huh on that McDermott side . I'm disks comb no Ur not doin to her JoAnn herself go
Now u go u r her families doin at her.
So not lies than plan shit mhm
Pork chop was female as girl on ultrasound in here Algona January 27 1980 and other appointment in fort Dodge was ultrasound March 12 1980 go now Thur
Say Bob lappe smart Algona . Go
Prove both places female Viola haven girl
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 18 Dec 2017 21:49:19 GMT reply
OH. SISTER LIER. YAH.
SAYN REED. HEY ON AIR BROA LET ME ALLOW ME . MAN EXCUSE ME FOR UPSET SITE.
HEY . DIG TIS' FEEL'N UNCLE SONY USE TO MINE JOANN.CALVIN JUNIOR SAYN BACK TIMES HEY JUNIOR WANTS BECOME COP AND DEPUTY SHERIFF. CUS GOT ONE MORE BE LIKE DAD IN FAMILY OURS . MAM AND DO U KNOW IT . SOS
AND NOT UR INFORMATION BOUT UR SELF AS JOANN. NOR UR MOM IS BUTTERFIELD .. SOS
HEY. NO UR NOT BUTTFIELD. I KNOW EM.
LADY . CALVIN MAKIN BAD MISTAKE ON THAT AT UR UNCLE SONY AS LYLE JUNIOR. SOS
I KNOW HER IN FAMILY URS KIDS. GO
HERD DURANT TO KELLY . GO LOL
SHE SAY UR BOTH VIOLA. KIDS . HUH
THINK SO. TOO MAM NAH NOT WANTD BECOM EM ONES THUR HE WANTD DO SO .MHM TIMES TOLD THAT GUY IN HIS UR HER IN LAW. HUH
IM TELLN KELLY DURANT HIS LIES. SOS
NOW GO. BUT IM THIKN NOW HE SIGND IT TIS. LOOKS LIKE TICKET BOTH UA. MAM GO
SAYN ON CALVIN MOORE BOUT UR BOUNCY CHECKS ALL OVER TOWN EM TIMES LYIN NOW SAYN CONTACT ORDER OF WHO TO HER AMBER
HEY EXCUSE ME IM REED FABER. I THINK JOANN ON AIR. YAP GO. TELL UR BROTHER WJOM I HAD . AT TIME HIS LYIN BOUT US. ANDRA. SISTER TO AMY MYRE . AND TIS MY CLASS,TO ARMSTRONG UR SISTER CALVIN GO
WHAT AMY NOW GO YAS . GO
NO LIE REED AND ANDREA . GO
ASK ANGIE MOORE NOW FOSTER NOW SAYN AS ANGIE FOSTER NEW MARRIAGE.
OH GOD. REED BLARE UP AT ME JOANN FUK HERE GOES. I KNOW REED CHRISTOPHER FABER BETTER PUT IT LIKE THAT TYPIN MHM
GO ME JOANN GO . WOMAN . I THINK READ HIS LIPS WONDER LADY. THINK HIS OWN AND DOCTOR SELF. THUR GO ITS ON LOL TOO.
NO TOUCH ME TOUCH U ANGIE MOORE AS FOSTER . NOW GO . RIGHT BRO MHM RIGHT
GO MRS ANGIE MOORE TO FOSTER. LOL WHAT U SAY FOR THAT ASS CLOWN LADY. THUR SOS
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Dec 2017 17:56:48 GMT reply
WOULD NOT IN THERE IF I CAME OVER
IAM . U KNOW ME. JOAN
IM TEACHER BY LAW
SO . SAY BOUT CALVIN IS ARMSTRONG OR MOORE
SAY MOORE HE PUT BACK DID HE .
OR DID CALVIN COME DOWN IT . THUR
SAY GAIL SMITH AT MCDONALDS. THUR
HE DID COME DOWN DID IT
CALVIN REWROTE IT UP. IN BOOK
ANUAL ..
JOANN U WHERE IN ANUAL THAN SAY GAIL
CALVIN HAS EM BOOKS YEARS URS .
HE SITN HERE THESE GUY OUT HERE SAYN LAUGHIN SHIT
SAMI CANTU
IM GOIN OVER TABLE . SEE THE BOOK ANUALS LAST TWO YEARS THUR OF HER LIFE . MAN
1998/1999 BOOKS AND OH THINK JOANN TWO FRESHMEN AND SOPHMORE TOO
DID SHE CALVIN. SEE THEN TOO
I DOUT IT UR STEPSISTER TOUCHES HERSELF NOW. THINK U DO NOW AS GUY ..
GUY IN DODGE TRUCK . EM
YAH TOWN TOL
I TOLD EM BRON OUT TOWN JOANN. DAUGHTER VIOLA. THUR GO
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Dec 2017 17:50:23 GMT reply
DOCTOR CHICK DOCTOR CHICK.
HERE..
TOOK.
MYSELF JOANN ARMSTRONG OUT HIS BOOK ANUAL.
SAY I NEVER WENT ALGONA.
REWROTE UP THE PAGE BLAMIN MYSELF JOANN
OF IT. NOW DOIN IT.
ALEZHIEMERS. IN HIM GO
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca