Ian Clark's Girlfriend

Discussion forum for Ian Clark's girlfriend (Utah Jazz, NBA). Does Ian Clark have a girlfriend? Is he dating someone? Is he married? Single? Divorced? Would you date him? Did you date him? Who is his wife? His fiance? Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Please report any comments that suggest the person is gay or had sex with anybody or has an STD. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 24 Jul 2017 00:34:39 GMT reply
These post are simply to warn women that Ian definitely will lead you on.
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 22 Jul 2017 14:49:46 GMT reply
dont get me wrong ian played me or maybe I played myself cause I expected more but for real he doesn't owe me shit so I can't be mad while I was with him he was respectful and treated me well he's always like that when I see him. Stop hating on the man "he doesn't have money" .... I bet he has more money than you. Lame? If he was so lame why did u take the time to come on the post? Little dick? ... I mean he's really not that small so idk about that either. He payed for everything when I was with him I mean what do you expect Chanel bag after sex? Why am I defending him I really don't know cause he wouldn't fend for me but I don't think he deserves so much negativity. He didn't wife anyone on this post y'all mad I'm unbothered by it. Oh and bench player? For the time he was in the games he made buckets and he can def shoot 3s.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 19 Jul 2017 01:00:03 GMT reply
He doesn't spend money on girls cause he doesn't make a lot
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 18 Jul 2017 00:38:34 GMT reply
Ian is hella lame in the NBA. Bench player and only reason he got a little shine was because he was with the warriors. As soon as he goes to a different team his name will be in the dust. His fake ass. Niki only came around when she knew that contract was about to get bigger.
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 13 Jul 2017 04:07:35 GMT reply
His dick definitely isn't small so that's a lie
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 25 Jun 2017 04:53:59 GMT reply
Lil di*k and does not spend money. The worst combination
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 23 Jun 2017 04:41:30 GMT reply
He goes for anyone. He's sweet but fake and responds to everyone but tries to reach for the IG thots
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 23 Jun 2017 03:32:37 GMT reply
He's sneaky and pretends to be sweet trust me
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 22 Jun 2017 20:03:07 GMT reply
I know at least a handful of girls that he's messed with, they all say he's super sweet but small and whatever in bed
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 18 Jun 2017 18:48:07 GMT reply
Whats it like dating an NBA player? Miss Hawaii explains here: https://www.youtube.com/watch?v=0vEwdEbes-8
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 18 Jun 2017 11:35:55 GMT reply
I agree with the person who said pretends to be sweet to lead you on, I think I prefer an asshole from jump at least you know what your getting
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 18 Jun 2017 07:12:20 GMT reply
He also acts suspect at times. Always playing around with guys on his Snapchat. Ladies stay woke lol
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 18 Jun 2017 07:10:24 GMT reply
I also heard he expects girls to pay for their own flights to see him. Ladies I don't care how much money you have never let a millionaire make you pay for your own flight lol
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 18 Jun 2017 07:07:07 GMT reply
He's Definitely small lmao. Facts
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 18 Jun 2017 06:01:02 GMT reply
He def ain't messing around with just nik rite now that's facts, he been seen my homegirl too. He hella sweet but don't be fooled yall. Also hear he small and ain't that great in bed
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 17 Jun 2017 07:08:57 GMT reply
Yea poor girl if he does have one. He was just messing with my friend when he came to Atlanta. Ian stay trying to find girls when they come to different cities.
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 17 Jun 2017 07:06:11 GMT reply
I knew him before all the followers and all this hype. He will definitely pretend to be all sweet and lead you on. Don't let him fool you. What goes around comes around though. His lil moment will soon expire watch and see lol
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 16 Jun 2017 04:21:18 GMT reply
Ian stay messin with hella chicks n niki at the same time but poor niki think he only messin w her. He just got that rings he can do whatever he wants
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 13 Jun 2017 18:20:21 GMT reply
Lol isn't Kaycee his friend he is messing with nikiwithers she use to go out with d Angelo Russell
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 06 May 2017 08:24:25 GMT reply
Kayce hooks up with him for tickets
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 31 Mar 2017 19:49:03 GMT reply
I saw him come n leave with same asian girl (not his bff) at Harlot twice this month, does anyone know if they dating?!?
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 12 Mar 2017 05:53:23 GMT reply
He's talented, fine as hell, pretty sweet guy and is a baller so yeah being that he's only 26 it makes sense that he is a " womanizer" ugh πŸ˜‘ !!!πŸ˜•
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 12 Mar 2017 05:22:08 GMT reply
How is he a womanizer πŸ˜©πŸ˜©πŸ€”πŸ€”
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 11 Mar 2017 02:36:39 GMT reply
What? Spill the tea!
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 11 Mar 2017 01:50:56 GMT reply
Womanizer
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca