Ian Clark's Girlfriend

Discussion forum for Ian Clark's girlfriend (Utah Jazz, NBA). Does Ian Clark have a girlfriend? Is he dating someone? Is he married? Single? Divorced? Would you date him? Did you date him? Who is his wife? His fiance? Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Please report any comments that suggest the person is gay or had sex with anybody or has an STD. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 12 Oct 2018 05:22:54 GMT reply
Who’s this Sara girl? Anyone know?
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 12 Oct 2018 03:06:47 GMT reply
That lauryn girl went to SD with him last month, he smashin for sure
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 12 Oct 2018 01:11:06 GMT reply
Who tho? Sara who apparently has no ig and nobody says where they were seen and Lauren who talks to his friend.
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 11 Oct 2018 23:50:35 GMT reply
Ian got a bunch of girls he sees in the bay, not just one
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 11 Oct 2018 18:39:21 GMT reply
Y’all too worried about these people, let them live their lives
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 11 Oct 2018 17:43:18 GMT reply
So he goes to the bay to see Sara. Does she ever go to New Orleans? Where y’all see them at
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 11 Oct 2018 16:34:11 GMT reply
Nah her name is Sara, idk if she got an ig tho. I think Sara is short for something but she introduces her self as Sara
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 11 Oct 2018 16:32:43 GMT reply
That’s true she does mess around with his friend, maybe they share her
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 11 Oct 2018 02:12:41 GMT reply
so sara aint even the girls name and lauren doesnt even talk to ian? this thread is all wrong. somebody come in with some facts pls
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 10 Oct 2018 23:57:30 GMT reply
I don’t think Sara is her actual name tho, that lauryn girl messes around w his friend tho
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 08 Oct 2018 02:59:55 GMT reply
What’s sara’s Ig?
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 07 Oct 2018 05:22:14 GMT reply
Ian talks to everybody. He's been talking to this other chick in the bay @laurynalexiss and she look like a bootleg version of his ex Niki LMAO
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 30 Sep 2018 06:38:25 GMT reply
Idk if they’re together but they def talk. Ive met her before and she’s a sweetheart so I just hope she doesn’t get hurt AND she’s over 18 lol
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 29 Sep 2018 10:14:03 GMT reply
I don’t think she’s 18 yet.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 26 Sep 2018 17:30:21 GMT reply
I saw them together too, not the first time either. I think her name is Sara they’re always together when he visit, she’s super sweet but very private.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 26 Sep 2018 07:48:52 GMT reply
he's dating a girl from the bay, saw them together this past weekend. she cute but looks young
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 03 Jul 2018 05:31:46 GMT reply
Dejounte murray
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 07 Jun 2018 23:21:48 GMT reply
Seen him in Vegas holding hands w some chick Memorial Day, maybe its the same girl VVVVVV
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 06 Jun 2018 23:20:18 GMT reply
I think he dating someone. Seen him after playoffs in the bmw club with some girl and they left together.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 01 Jun 2018 22:17:03 GMT reply
Ian is cute who is he dating
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 21 Feb 2018 05:42:57 GMT reply
where is malcolm delaney's page tho?
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 09 Jan 2018 02:29:19 GMT reply
Malcolm Delaney
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 29 Nov 2017 03:38:11 GMT reply
I knew him before he blew up too. Now he all brand new FOH
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 29 Nov 2017 03:37:22 GMT reply
That’s a fact ... he looks innocent but he’s definitely not.
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 13 Nov 2017 19:02:10 GMT reply
Yan be looking innocent but messing with girls from hella cities.. beware I knew him before he blew up
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca