Jae Crowder

Discussion forum for Jae Crowder's fans (Dallas Mavericks, NBA). If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Comments you post may require a paid membership to delete.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 20 Mar 2019 22:07:16 GMT
They call us dreamers but we don’t sleep more like gold diggers
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 20 Mar 2019 18:36:14 GMT
She don't make him look bad, he makes himself look bad. He is just as bad as her.  She stupid because she not stacking cash for the day he does leave her!!Reply-to:Well Dana you are the only one running your mouth posting stuff... did she go in his phone and annoy the women he deals with or write stupid crap on social media for the world to see? You are the fool. I wouldn’t buy u anything either. Lol. You make him look bad, but U wanna stunt and look good in designer. With his position he needs someone classier than you. You don’t have anything or values so that’s why U think it’s ok to blast people. The only thing you have worked hard to do is be with althletes. :) And honey all athletes don’t cheat. I think they recognize frauds like you and choose 2 talk to 2 other people. Facts

Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 20 Mar 2019 03:15:14 GMT
Would love it if somebody spit in her face
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 20 Mar 2019 00:23:33 GMT
She said what about classes for women who meet these liars?!!! 😂🤦🏼‍♀️ LEAVE DICKHEAD TF
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 19 Mar 2019 03:25:19 GMT
Stfu
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 19 Mar 2019 01:41:37 GMT
ok, if she wanna make herself look stupid what is it to you
sounds like you sooooo jealous of this woman cause he with her.
find you somebody else and leave jae alone
damn chick-head
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 18 Mar 2019 18:54:12 GMT
Dana makes herself look stupid every time and Jae continues be stupid for staying with her I mean he ain’t man enough to dump her and get a new lady obviously not
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 18 Mar 2019 18:51:40 GMT
IG frauds Dana and Dona
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 18 Mar 2019 17:35:59 GMT
Well Dana you are the only one running your mouth posting stuff... did she go in his phone and annoy the women he deals with or write stupid crap on social media for the world to see? You are the fool. I wouldn’t buy u anything either. Lol. You make him look bad, but U wanna stunt and look good in designer. With his position he needs someone classier than you. You don’t have anything or values so that’s why U think it’s ok to blast people. The only thing you have worked hard to do is be with althletes. :) And honey all athletes don’t cheat. I think they recognize frauds like you and choose 2 talk to 2 other people. Facts
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 14 Mar 2019 17:30:22 GMT
I cannot state for fact that Dana doesn't come on here and write and reply.  However, this is NOT Dana and you are delusional if you think ALL women agree with you.  Some grown women choose to side with the hurt woman not the philandering MAN.  Also, sweetie.  How do you know she only want him for money.  It does not appear that he buys her nothing.  Hell, I have more designer than she does.  She rarely sports anything new.  So what MONEY??? You assume a lot about people you don't know.  Imagine watching all the other girlfriends and wives have all that they have and she has the bare minimum.  Shit, I think he gave Hokyo more than her. You assume a lot. On the outside looking IN.  Reply-to:Well Dana that’s u get when you try to only be with dudes for money. Don’t expect loyalty when u are fake. U only love the basketball. Not Mr J. Nobody takes u seriously. U try to fit in so badly. Smh. Typical groupie. Does j know Dana has been annoying the women J likes and then comes on here to write things pretendin like she’s the other girls? Smh.

Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Mar 2019 23:28:36 GMT
Well Dana that’s u get when you try to only be with dudes for money. Don’t expect loyalty when u are fake. U only love the basketball. Not Mr J. Nobody takes u seriously. U try to fit in so badly. Smh. Typical groupie. Does j know Dana has been annoying the women J likes and then comes on here to write things pretendin like she’s the other girls? Smh.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 08 Mar 2019 18:56:22 GMT
And what about classes for women who meet these players who unfaithful and liars?  So worried about the man until you fall in love with the wrong one.  And it's coming. Karma a bitch.  Wait til you experience what SHE going through I bet you won't be blaming yourself!!! Stupid Reply-to:They should seriously teach mandatory classes for these ball players to run when they come across women like Dana. She makes him look so bad. Ruined his reputation & image. And she wonder why he not faithful.. lol. Who would be faithful to someone like you Dana?

Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 08 Mar 2019 18:54:14 GMT
Sure don't a low down dirty dog, who will fcuk anything and everybody. He could be a man and leave her and be single doing him.  However, he continues to live with her and be in a relationship with her.  They both stupid af!Reply-to:She doesn’t deserve somebody like jae

Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 08 Mar 2019 18:53:04 GMT
Stop blaming women for men's bad behavior. He chose her. He chooses to stay!! He also chose to cheat and get caught.  Not only has she outed him publicly. He did the same to her when he thought she was cheating.  They are one in the same.  The best thing you can do is mind your business and let them handle their relationship. Reply-to:They should seriously teach mandatory classes for these ball players to run when they come across women like Dana. She makes him look so bad. Ruined his reputation & image. And she wonder why he not faithful.. lol. Who would be faithful to someone like you Dana?

Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 06 Mar 2019 11:55:04 GMT
She doesn’t deserve somebody like jae
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 06 Mar 2019 06:37:09 GMT
They should seriously teach mandatory classes for these ball players to run when they come across women like Dana. She makes him look so bad. Ruined his reputation & image. And she wonder why he not faithful.. lol. Who would be faithful to someone like you Dana?
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 27 Feb 2019 17:26:53 GMT
Everybody wanna be where you are but ya man sis 🤒
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 22 Feb 2019 14:48:35 GMT
go sit down sumwhere Dana
ain't nobody and eye mean know-body wanna bee where u at.tricks are far kids u silly rabbit
showing off the bad-looking kids u got.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 22 Feb 2019 14:28:16 GMT
Y’all are all seeking Dana’s life. Sick assholes. Talking about her kid. You sick twisted miserable lifeless worthless pieces of shit. You have no life of your own so you obsess over hers. Call her whatever you want but most of y’all are clearly wanting to be where she is. Gag yourselves.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 20 Feb 2019 14:47:04 GMT
if you came from
1...a drug infested parent
2.grew up on food stamps
3.u sold yo ass to the devil
SO WHAT.............
GET REAL A COME-UP
IS A COME-UP.
THE OLD SAYING IS
...........IT'S A BAD WIND THAT NEVER "CHANGES".
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 20 Feb 2019 12:15:21 GMT
She posting another bitc* ass that was w them on vacay so i guess she will be mad when she messin w Jae and expose her to
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 15 Feb 2019 16:39:35 GMT
This girl on vacay enjoying herself with Jae so what y’all talkin bout he didn’t claim her. No one needs a claim on social media to have a good vday lol y’all hoes low class. Me and my man been together 5 years and we’re out the country on vacay right now and neither of us posted about it so that means he ain’t claim me? Lol nah everything ain’t for y’all miserable hoes to see that’s all
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 15 Feb 2019 01:05:03 GMT
What you mean she just die stop playing
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 15 Feb 2019 00:30:54 GMT
He didn’t even claim this fat hoe from a drug dealing family today 😂😂😂😂😂😂 Dana just die 😂😂😂😂😂😂
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 15 Feb 2019 00:12:23 GMT
Dana enjoying her vacation while y’all hating
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Feb 2019 12:38:05 GMT
Y’all sound like some kids at the playground on here calling people fat and shit. I know y’all some sad hoes 😂. Y’all the type of hoes take pictures of y’all food and shit ain’t you? 😂😂😂😂
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Feb 2019 12:36:13 GMT
Daaaaannnnnaaa? Y’all think this Dana?? Lmao. If I had a dollar for every time somebody said they’ve been to somebody else’s house I could buy a lot of shit 😂. Y’all get really offended over this stuff lol. Y’all didnt answer me though. How much this paying y’all? What are your retirement benefits like? What does it take to become a vet? Lol y’all really like this don’t you? Y’all act like y’all will die over this lil site
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Feb 2019 10:19:40 GMT
DANA go get your pussy STD free! You’re old news. You’re a fat skank from a drug seeking family. Nobody wants you. Go take care of you fat morbidly obese kid and STFU
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 12 Feb 2019 05:07:28 GMT
Keep fu******ckin jae vet and keep making Dana mad
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 12 Feb 2019 04:25:19 GMT
WAIT!!! I mean his house lmao! Because everything is in his name! You’re a joke!!!!
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 12 Feb 2019 04:24:58 GMT
HEY DANA! Must suck to be cheated on, fat af & not selling your hoodies! You’re done bro! & ya nigga is tricking me off boo, I’ve been to your house in Utah 😘😘😘😘😘
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Feb 2019 02:56:51 GMT
What exactly are y’all vets at? Help me figure that out. How much is this paying y’all? 😂. Sour apple bitter bishes 😂😂😂
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Feb 2019 02:55:50 GMT
You must really gotta be bored and depressed with your life to be on here long enough to be a veteran 😂
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Feb 2019 02:55:03 GMT
Awww that’s cute a veteran and sophomore came in to take up for everybody lol what y’all do, check this site on y’all lil 20 minute breaks at work? Y’all must be some night shift workers.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 12 Feb 2019 02:35:27 GMT
Must be Dana, who stumbled upon this with the rookie comments 😂
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 11 Feb 2019 23:54:18 GMT
STFU hoe! You’re here too!
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Feb 2019 21:38:52 GMT
This is hilarious to me. I’m glad I stumbled upon this. Who the commissioner? Y’all got a good retirement plan? Great healthcare doing all this? Lol
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Feb 2019 19:41:20 GMT
And y’all actually call yourselves rookies and vets lmao. When y’all gone retire from this lol
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 11 Feb 2019 19:21:20 GMT
Bitch you irrelevant rookie
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Feb 2019 17:25:23 GMT
Y’all hell. Be thinking y’all know the tea steady drinking faucet water
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Feb 2019 13:13:00 GMT
But they aren’t going to Belize tho so wrong info sis another location tho but that ain’t it
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Feb 2019 05:37:23 GMT
She is messing with drew because she wants to go to Belize with them for All Star break.
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Feb 2019 05:36:44 GMT
Solyne is messing with Drew.
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 10 Feb 2019 19:12:58 GMT
But Dana follows Solyne & they cool that’s why she’s at their house. She might be their nanny or something lol
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 10 Feb 2019 10:19:34 GMT
What’s her IG?
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 10 Feb 2019 10:19:23 GMT
Who’s Solyne?
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 10 Feb 2019 08:55:19 GMT
Meanwhile that girl Solyne posting up at his house and game with flying hearts 🤒
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 10 Feb 2019 08:33:36 GMT
Y’all really mad at her why tho? Maybe talk need to b mad at Jae cus it’s his choice to deal with her. If you don’t like her go on her page and let her know that or send her a dm since y’all so mad with a person who’s done nothing to you. Y’all talk about this girl so bad why. Maybe she in love and maybe she’s hurt.
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 10 Feb 2019 05:54:45 GMT
What is this low life idiot trying to achieve by posting BS inspirational shit all over her IG stories! Trying to be a even trashier version of khloe Kardashian! Nah boo boo that ain’t you! You’re too ghetto and aggressive and proven it way too many times to post deep inspirational memes! A ratchet hag from a line of drug dealers! STFU fat midget hoe!
Anonymous (Veteran) wrote on Sat, 09 Feb 2019 16:15:26 GMT
He needs to level up instead of staying with somebody that comes from a family of drug dealing
Anonymous (Veteran) wrote on Sat, 09 Feb 2019 06:05:05 GMT
So true! So many successful dudes are attracheted or get trapped by low life tricks with nothing to offer! Level up is right. Get rid of this psychotic big mouth skank! She’s from a terrible family and terrible upbringing! She’s looks like an old hag these days. She looks fat and puffy! No wonder he cheats. And that’s absolutely right staying with skanks like that says more about the dude than the hoe. Level up boos is right 😂
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 09 Feb 2019 04:43:51 GMT
Maybe he is just attracted to lowlife quality women but it shows a lot bout his character. So unfortunate. Level up boss
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 05 Feb 2019 09:05:44 GMT
I got into an argument with him after we hooked up... in that moment, I literally realized why Dana’s so jacked up in the head.
That man twists EVERY WORD you say into somethin crazy. Then the next day he’ll apologize & say “may god bless you”. Boy - I’m blessed... YOU on the other hand need to go to church instead of being a THOT! Every time you even think about being a thot - go to church Jae.
Maaaan, he’s a trip to Ellis Island and back. I might as well go back to Russian after that shxt because idk Wth even happened anymore. He needs serious therapy. Dana needs it too. They got to be dysfunctional people. And together they must be a mfing quicksand mess.
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 05 Feb 2019 04:47:42 GMT
I was there to. White or Hispanic either way she is still an escort and she is still old. I don’t think he is a trick I think he just likes to smash any and everything.
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 04 Feb 2019 23:45:07 GMT
is he a trick
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 04 Feb 2019 20:10:06 GMT
Saturday night- Issa lie I was there and seem it myself - Homegirl was not white she looked Hispanic
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 04 Feb 2019 18:09:29 GMT
He was out with an old white girl that’s an escort. He wasn’t holding her hand or kissing her either. He did leave with her though.
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 03 Feb 2019 23:44:31 GMT
Yassssss we are praying that he dumps dana completely
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 03 Feb 2019 22:51:51 GMT
No one worried about her we just happy Jae is out with another woman!
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 03 Feb 2019 18:55:12 GMT
I would love it if somebody was to spit in her face and make racist comments about her
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 03 Feb 2019 18:41:04 GMT
He needs to just call it quits with Dana and just be happy because she’s nothing but a leech
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 03 Feb 2019 17:48:56 GMT
Yasss Jae! So happy for you! The glow up is coming! Glad he enjoying hisself in peace with out miss piggy bothering him!
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 03 Feb 2019 17:32:47 GMT
Yasss
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 03 Feb 2019 17:30:30 GMT
Jae came into the club last night holding hands with a girl and they was alllll over each other kissing. He was calling her his girl so he might finally be done with this chic!!
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 03 Feb 2019 14:49:44 GMT
Jae doing his thing! Her ass all up in niggas faces & sections like sis nobody wanna mess w u! Ur a liability for sho!!!! On top of the fact u & ya sis not cute!
Anonymous (Veteran) wrote on Sat, 02 Feb 2019 15:35:10 GMT
Yep
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 02 Feb 2019 13:36:40 GMT
I know he’s glad she in ATL! He’s living his best life right now cheating with no worries lol
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 27 Jan 2019 05:14:27 GMT
Exactly it his choice he doesn’t have to stay with Dana I mean he needs to man up instead being handcuffed to dana’s Dramatic ass
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 27 Jan 2019 04:34:59 GMT
Jae need to level up and get with someone who can do more than just cause drama and make a sweatshirt career and photoshop it. How embarrassing 🤔 she weird & fake
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 26 Jan 2019 23:30:12 GMT
He gone cheat if she let him or not! HES THE BOSS Dana just a worker
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 26 Jan 2019 20:51:16 GMT
Let him cheat
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 26 Jan 2019 16:52:52 GMT
Oh yea sis ain’t got say shit to Kia at all. She knows her place and is stayin in it cus she will not play with her ass. They know who to mess w and who to leave alone for real! Girl u a nut case to! Stop exposing ur man for cheating HES BEEN CHEATING ON YOU AND WE KNOW THAT AS WELL AS YOU! your the only one who looks stupid in the end, cus u still there and he still gone cheat cus he can! Nxt week u will b postin something talk bout your baby daddy lol that all he is boo is a baby daddy to you! Not ur man!
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 26 Jan 2019 10:47:09 GMT
OJ girl really got her ass all the way together on that post tho lol bet u won’t spit on her chunky monkey. You know who to play with cus u sure didn’t say NOTHING back to that black queen. Her & OJ living they best life while you & Dona rude Jae tail long ass y’all can. Both done nothing ass bit*hes
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 23 Jan 2019 18:12:52 GMT
Rookie Dana fails to realize that her time is slowly coming to an end it’s only a matter of time before Jae really kicks her to curb for good, and she’ll drag him to court for child support!
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 23 Jan 2019 17:47:22 GMT
All around hot mess!! GIRL YOU LOOK SO STUPID AS ALWAYS! YOU STILL WITH HIM SO NO OTHER WOMAN LOOKS BAD JUST YOU! they gone on about their life you still there miserable waiting to expose the next woman & repeat this cycle all over again
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 23 Jan 2019 13:07:15 GMT
Don’t nobody want that walking STD
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 23 Jan 2019 10:20:54 GMT
Soph Be quiet okay
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 23 Jan 2019 08:02:56 GMT
We don’t want piece of him. WE ALREADY HAVE AND WE ALWAYS WILL! He’s 4 everybody bitch
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 23 Jan 2019 03:37:00 GMT
Shut up
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 23 Jan 2019 03:24:05 GMT
so, why are you worried about how stupid she is.
you must want a piece of him, and if you don't take a seat and hush.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 22 Jan 2019 23:16:55 GMT
Dana seems like everything in her world is peachy keen when it’s not with jae messing around with other women she stupid enough to stay with him
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 22 Jan 2019 17:41:07 GMT
YO HE DOES NOT LOVE AND RESPECT YOU! HE IS JUST AFRAID OF YOU AND THE DIRT YOU HAVE ON HIM AND HIS TEAMMATES! STFU YOU GHETTO LOW CLASS PIMP DADDY SLUT! Ugh! Just go away!
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 22 Jan 2019 15:48:01 GMT
Hang it up already sis
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 22 Jan 2019 15:35:10 GMT
Dana u just making ppl talk about u and how dumb u are not the girl and not Jae! U the dumb one u still there these women gone bout they business and that girl was pretty. So I don’t blame Jae
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 22 Jan 2019 13:04:09 GMT
She a stray her damn self! And she looks so dumb postin this stuff and stayin w him
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 22 Jan 2019 12:17:58 GMT
Dana just uploaded saying how this chick @Flowerchild_2 slept with OJ & her BD smh stop taking in strays Dana
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 22 Jan 2019 05:33:03 GMT
Now she’s liking Evan Turners pics on gram 😂hoes ain’t loyal! Wow! She looks so bad these days too. She’s even fatter if at all possible! Her hair and skin looks so gross too! Her legs are way too short. She is a real life midget! She must be so insecure and broken that Jae doesn’t want her. He literally fu cks everything but her! And that kid 😂😂 Lesbian in the making 😂😂 why is the kid look so rough! She looks like a she could be in a gang 😂 gross ass so called family
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 22 Jan 2019 02:16:16 GMT
They ain’t made no $ at all on that shit. Basically was donations for post & no one is buyin that shit. And the quotes are so dumb. Like they call us dreamers but we don’t sleep. So how are u called a dremer then if you up and u don’t sleep. And only ppl not sleeping is ppl snorting that coke sis. Come up w something better nxt time. Good job for tryin a hustle tho. They was better off tryin to keep rece shop open in atl that closed down. Y’all culd of went in on that to keep it goin
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 22 Jan 2019 01:32:27 GMT
Dana is just plain stupid
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 22 Jan 2019 01:02:38 GMT
They gave free hoodies to all them ppl posting that shit
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 22 Jan 2019 00:23:08 GMT
But hey she has her hoodie line 😂😂😂 I just saw on Evan Turner IG story that they sent some hoodies to him for FREE. giving hoodies for free to nba players 😂😂😂😂😂 some business LOOL
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 22 Jan 2019 00:21:24 GMT
Dana acts like single white female 😂 she’s JUST a baby mama! Nobody gives a shit about a baby mama! If he wanted you he would have wifed you. You’re ONLY a baby mama. And what’s up with that kid? Fat and ugly AF! The kid is SO BUTCH 😂 hoe get this kid of a diet instead of selling puss to his teammates
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 21 Jan 2019 23:46:15 GMT
Dana is just trash and she wants the world to know she is with Jae and he dont care two shits about her, she wears the same thing over and over, no new shoes, clothes or nothing...if you are gonna get dog out by a NBA BD like she cliams were are the perks at least damn. There is no way I'm with a NBA player for years and have nothing-I mean nothing at all...she will end up like that sister when OJ Mayo left her just old clothes and Chanel bags smh
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 21 Jan 2019 20:41:08 GMT
He needs to upgrade rookie
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 21 Jan 2019 18:04:18 GMT
I saw Jae w a new girl recently not sure who she is but she was cute and nice shape. Go Jae. Keep on upgrading
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 21 Jan 2019 13:57:43 GMT
It’s so ghetto when she constantly referres to him as BD like bish that’s about all he is to you we know sis... then the sneak recording vids are so lame while he was driving the other day. Guess u trynna show off ur new shoes u finally got & they a mess to!
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 21 Jan 2019 03:14:06 GMT
Guess that’s letting Dana know she’s has no control over him
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 21 Jan 2019 02:50:03 GMT
Damn he will get with anyone wow
Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca