LaMarcus Aldridge

Discussion forum for LaMarcus Aldridge's fans (Portland Trail Blazers, NBA). If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Comments you post may require a paid membership to delete.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 05:32:37 GMT
Link to what story?
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 05:03:43 GMT
Is there a link? This is boring
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 05:02:24 GMT
Y'all always on here with no proof. Links please
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 05:01:59 GMT
Link? To the story
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 04:15:58 GMT
She went from follow 160 athletes to 71 real fast. Lol o would be embarrassed too
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 03:46:27 GMT
Toni tried to get at Jabaal Sheard the moment she had problems with LMA. He smashed then curved her. Tell LMA the truth Toni.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 03:24:06 GMT
Wanna say I'm insecure but they she's here airing dirty laundry of a woman who's not even on this board. She's scum
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 03:22:46 GMT
When tonight and her bird friends first came here they claimed she had nothing to do with LA, that she was single and now they claiming he never leaving, she ain't a hoe and she a good woman
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 03:21:11 GMT
Damn Vet!! Set that shit straight.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 03:15:33 GMT
Toni sis errytine u get caught up in ya lies u on here bringing up Michelle we kno its u Toni Baloney Issa Bird Issa Plane Issa Thot named Toni who obesessed with LMA. Ma u is the one postin pics tryna stunt u want dis man so bad but ya pus$y been ran thru so many athlete ni$$as he not gonna wife u keep playin ya cards ya bird u da one harassin every female on dis site. LipStick alley linked u to hella nig$as 1 day LMA gon see u fa the trash u r. Cuz any female talkin shit bout a woman who gave up her child low class. U da one who dropped ya own name on dis site tryna get ya name out there. U got zero class ISSA THOT TONI
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 03:12:55 GMT
Vet is this the Toni forum lol
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:44:55 GMT
Okay Toni, don't catch a STD out there be safe sis
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 02:40:53 GMT
Michelle is his bitter ex πŸ€” Who ever you are you clearly obsessed with LA. πŸ˜‚Keep buying a membership and obsessing over LA vet.. he not worried about you one bit.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:34:48 GMT
First I hating on Michelle now I am Michelle...lol which is it?
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:33:52 GMT
LMAO..again Toni get that bag and get the shoes and good luck with the upcoming football season
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 02:33:03 GMT
Vet is you ok boo lol poor obsessed michelle
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 02:31:28 GMT
Yet the Vet is no one. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜«
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 02:30:55 GMT
Lol πŸ˜‚πŸ˜‚ ok michelle but you have a son you gave up πŸ‘ŒπŸ˜
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:27:58 GMT
only hate of the deadbeat mothers of the world
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:27:27 GMT
Michelle girl you back? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 02:27:07 GMT
So is the vet michelle πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜«
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 02:26:35 GMT
Caping for LA don't get it twisted who he sleeps with is his business but this vet stay on here hating anyone the disagrees. Even a male will recognize an insecure woman πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:25:53 GMT
Reply-to:Vet you hated michelle and now toni and anyone else he speak to is a hoe. But what about you? You in your feelings you not his hoe? Instead have become a vet status lol by harassing and posting on those blogs. Vet does mean you on here a lot or worst πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜« you paying for a membership. You have no friends boo? This is entertainment for some of us πŸ˜‚ Not life. Like it is for you VET keep posting boo lol.
you got the wrong vet. I never hated on Michelle...ive only ever wanted proof from somebody outside of her supposed classmate. 

Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:25:00 GMT
She hated michelle too πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜« Vet you his best fan
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:24:10 GMT
Reply-to:Vet you know himPersonally? πŸ˜‚ or just obsessed because you not happy with anyone he is with. Did he hurt you ? Did LA diss you once πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜« or better yet never even met you. Isssaaaaa fan
why are you on here? caping for somebody that would rather be a cum dumpster then a mom

Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:24:06 GMT
Vet you hated michelle and now toni and anyone else he speak to is a hoe. But what about you? You in your feelings you not his hoe? Instead have become a vet status lol by harassing and posting on those blogs. Vet does mean you on here a lot or worst πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜« you paying for a membership. You have no friends boo? This is entertainment for some of us πŸ˜‚ Not life. Like it is for you "VET" keep posting boo lol.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:22:50 GMT
Toni girl go feed your kids. Stop following whole entire football teams its not a good look
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:21:25 GMT
Vet you know him
Personally? πŸ˜‚ or just obsessed because you not happy with anyone he is with. Did he hurt you ? Did LA diss you once πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜« or better yet never even met you. Isssaaaaa fan
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:20:43 GMT
only reason he doesnt follow any of them is cuz hes not trynna get caught up. dont be silly girl...hes screwing everybody.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:19:36 GMT
Doesn't everyone else? Isn't pussy just pussy lol, you all still think men only after females for
Pussy lmao
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:19:20 GMT
Reply-to:And why he still with her?
siiiisssss do you know how many bitches LA f%cks? east coast bitches, west coast bitches, dallas bitches, san antonio bitches, orange county bitches. Young bitches, old bitches. IF THEY GOT A VAGINA LA IS STICKING IT IN. IM SAD THAT YOUR FEELINGS ARE HURT THINKING SHE SPECIAL. 

Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:14:44 GMT
@rookie done said Toni bust it wide open hahahahaha facts
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:14:05 GMT
And why he still with her?
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:11:48 GMT
the girl that has to sneak pics and delete them later is playing him heavy? lol girl what?? f$ck up outta here
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 02:08:20 GMT
Yasssssssssss Preeeeeeeeeeach @vet
Toni and dis foolishness the acts she be puttin on bold on here talkin bout Aldridge not going nowhere. Gurl u gonna be burning n hell wit all the nonsense πŸ‘ΉπŸ‘ΊπŸ‘ΉπŸ‘ΊπŸ‘ΉπŸ‘ΊπŸ‘Ή
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 02:02:21 GMT
Toni we kno u on here posting bout urself. We kno ur followers on the gram fake u bought them hoes lame bitch. We kno u DM athletes n follow them n unfollow them when u n LMA on da outs. We kno ur type. U the thirstiest thot in LMA's blog. U on here trash talkin any chick LMA linked to. Toni u smart af manipulating dis nigga LMA. U ruined his season wit all dis trash. U fuc kin dirty
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 01:57:45 GMT
Reply-to:Trust Toni playin this ni$$a heavy
how so?

Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 01:49:33 GMT
Trust Toni playin this ni$$a heavy
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 01:44:07 GMT
her profile is private anyway but im guessing she will unlock it around fathers day to prove shes the mother and the father and get all the praises possible.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 01:40:39 GMT
when i checked her profile on mothers day almost nobody commented on her pics, try again
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 01:37:50 GMT
Toni, you don't have to defend yourself sis. Get that bag. Get them shoes. Everybody doesn't get to get claimed by an athlete so get what you can out of it.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 01:31:56 GMT
If they can have anyone, why sweat her?
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 01:30:47 GMT
She get athletes cuz she bust it wide open for shoes and bags only. That's like music to an athletes ears. Ask her why she chasing athletes instead of taking care of her kids
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 01:29:24 GMT
She bought her followers cuz o ly like 50 ppl ever like her pics...that don't add up
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 01:28:44 GMT
And how she get your favorite athlete πŸ˜‚
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 01:28:42 GMT
Lol she did follow lamarcus...she I followed him when she was caught. When caping for a hoe goes wrong lol
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 26 May 2017 01:19:06 GMT
Yep that Toni checked followed a whoooole bunch of athletes of all types and funny how she unfollows like the person under me said lol smh talk about IG thottie she dnt even look that cute how she have 10k followers smh
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 01:17:46 GMT
She never follow Lamar and he still stuck on her so try again vet. Lol my sis is good. Keep checking on her tho. You maintaining them relevant so thanks bored vet πŸ˜‚πŸ˜‚ my sis is good
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 26 May 2017 00:30:43 GMT
Toni following and unfollowing athletes erryday on her IG Lemme guess u follow athletes n if they don't hit u bacc u unfollow tryna catch them ni$$as wit checks
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 26 May 2017 00:23:50 GMT
LipStick Alley here. We can no longer post on TalkSports. For the latest trending gossip please check out our website for exclusive news. We did some background research on Rayanne aka Ray. Checkout TalkSports MLB player postings along with TalkSports NFL Florida postings. Known amongst ballers in Florida. Again check us out for the latest trending topics. Happy Posting πŸ“
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 03:50:45 GMT
If*
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 03:50:28 GMT
"it ain't no fun f the homie can't have none"
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 25 May 2017 03:14:45 GMT
Smash n Pass
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 25 May 2017 03:11:22 GMT
same women passed around multiple leagues by multiple players
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 02:41:57 GMT
Reply-to:@vet gold digger??
HE IS AN ATHLETE !!!And just like every other NBA/NFL/NHL/MLB/EPL player, he gets free pussy thrown at him from all ages, races and social classes. Why are you trying to make it seem like he has "hella issues" because hes having sex with another consenting ADULT. Grow up and stop being so naive. 

Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 02:31:01 GMT
So him smashing a 19 year old gold digger means he got "hella issues"? Instead of him just wanting to get his dick wet.
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 02:14:33 GMT
@vet gold digger??
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 02:08:19 GMT
What does the baseball player part have to do with anything?
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 02:07:21 GMT
Metta world Peace
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 25 May 2017 02:02:26 GMT
Wut 30 yr old NBA ALLSTAR u kno smashing a 19 yr old who into baseball players ?? My ni$$a got hella issues
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 01:57:53 GMT
Issa wrap this teeew messy
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 01:56:43 GMT
Wut 30 yr old NBA ALLSTAR u kno smashing a 19 yr old who into baseball players ?? My ni$$a got hella issues
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 01:53:16 GMT
dude is prolly still mourning over getting fu cked over by GSW! He ain't fu cking no 19 years old!
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 01:40:59 GMT
He's definitely smashing her because of her age. Definitely easier to manipulate and prolly doesn't want as much as older women that been around the block a few times
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 01:39:39 GMT
Pop praised him in exit interviews
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 01:36:55 GMT
Ya'll came thru with Toni facts. All the tea ya'll be getting on these females got me speechless. Friends on here Jus spilling tea on they friends. Go ahead with ya'lls posting selves. I'm here to sip some mo tea β˜•οΈ
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 25 May 2017 01:38:16 GMT
19 is not a child. That is a grown ass adult.
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 25 May 2017 01:22:53 GMT
@soph correct most teenagers are easily manipulated. At this point who cares? His choice in women is below avg
@rook child predator 😱😱😱😱 she's 19 not 18 lmfao
@vet why the hate on teachers? Sounds better than a teenager, thot, or groupie
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 01:13:58 GMT
Rayanne hooks up with Latino baseball players. Her last flings were with a Dominican Tampa Bay Rays player and a Cuban outfielder from the Miami Marlins. She likes men with $$$ becuz she wants to quit school & marry rich. Doesn't seem like she's interested in Mr. Aldridge sincerely. Only time will tell πŸ€‘πŸ€‘
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 00:48:52 GMT
You reaching
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 25 May 2017 00:03:10 GMT
Someone said he a sugar daddy
Someone said she prefer baseball players
Someone said he a child predator
Comedy ☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 May 2017 00:01:38 GMT
Issa child predator
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 23:44:31 GMT
Mad cuz u can snag a sugar daddy
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 May 2017 23:01:51 GMT
LMA with a 19 yr old ?? A 19 yr old ??
Naw he not this pathetic man !! Issa lie !!
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 21:03:48 GMT
Toni the Thot on hella athletes
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:50:59 GMT
our favorite groupie Toni has started following almost all the Buccaneers team
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:48:12 GMT
Reply-to:She prefers basbeball players
any proof they are together? why are you here googling LA?

Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:45:49 GMT
@vet u deleted my comment?
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:43:57 GMT
She prefers basbeball players
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 May 2017 20:41:24 GMT
@soph True on manipulation 🀒🀒🀒
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 20:32:15 GMT
Rayanne Assis
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:24:52 GMT
yall stay talking about this invisble cali chick
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:24:01 GMT
Reply-to:Bruh he got teenage fever ??
easier to manipulate; can get away with more shit. smart on him

Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 20:15:17 GMT
He got a undercover hoe from Cali
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 May 2017 20:07:41 GMT
Bruh he got teenage fever ??
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 20:05:31 GMT
What's her name otherwise u lying
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 20:02:24 GMT
Hes seeing my friend whose 19 & into professional baseball players. Lamarcus Aldridge wasn't her first choice but he will do!!!!!!!!!!
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 May 2017 03:25:42 GMT
Reply-to:Sis Teachers are educated to you with your high school diploma! πŸ˜‚πŸ˜‚
what a strange attempt at an insult. 

Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 May 2017 02:44:33 GMT
I don't know how much they make but based on their lifestyle and clothing and cars they drive not MUCH! LOL
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 02:43:43 GMT
Sis Teachers are educated to you with your high school diploma! πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 May 2017 02:12:31 GMT
Girl u don't know how much these women make. But teachers are educated...who the hell turns their nose up on a teacher.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 01:39:53 GMT
Omg girl! Bianka is fat and thirsty with a hugest nose. She looks like miss piggy πŸ·πŸ˜‚ and her own money?!!!!!!!!! Making 2000$ a month ain't money! She's for sure a thot!!!!!
Well ok nurse is educated and make a good money but teacher!!! Well teachers ain't making shit! His white baby mama always looks super greasy and trashy! Take a shower girl! The other baby mama don't know her!
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 01:25:23 GMT
I think his second baby mama broke his heart. They were engaged for a while
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 01:24:20 GMT
Bianka was his last good girl. She wasn't the best looking but she wasn't a thot and she had her own money. Both his baby mamas are pretty. One is a nurse and one is a teacher....I don't know why he doesn't want a girl like them anymore
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 00:33:04 GMT
Wrong***
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 00:32:46 GMT
But then again as I said in my earlier comment I don't know this dude! Maybe I'm working. Maybe he looks shy and low key. Maybe he likes them slutty and ran through! His track record is awful! Not even one above average girl in looks, education and lifestyle departments!
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 May 2017 00:22:44 GMT
To comment below,
No there is no difference between them. Their hoes are just as cheap and insta thot too. John Wall and James like them ratchet and into strippers and shit but then they're not LA! They're flashy and out the in gentleman clubs getting it on. LA is low key and seems shy he shouldn't be dealing with intsta thots and low budget girls who embarrass and put his business out there like that!
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 23 May 2017 20:33:45 GMT
Reply-to:Yo! I dont know this dude personally but I thought he was much cooler than that! Fu k Yo!hid choice of cheap ratchet Hoes making him look super weak!
juss curious, but wats the difference between his hoes and say....john wall, klay thompson or even james harden's hoes? 

Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 May 2017 06:45:25 GMT
Yo! I don't know this dude personally but I thought he was much cooler than that! Fu k Yo!hid choice of cheap ratchet Hoes making him look super weak!
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 May 2017 03:36:51 GMT
Lmfao why you shocked??????? He weak AF bruh
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 May 2017 03:21:53 GMT
Y dis ni$$a wit a teenager
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 May 2017 01:57:41 GMT
i didnt realize how much he irritates me until after watching him when the ball is in his possession i realized how much my jaws ached at the end of these games and then realized id been clenching my teeth..
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 May 2017 01:15:14 GMT
Every time LaMarcus misses an open midrange i drink more bleach
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 22 May 2017 20:17:53 GMT
why are we even talking about her if she isnt involved with lamarcus aldridge? f@$k is the point?
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 22 May 2017 19:57:41 GMT
What is the name of the topic on lsa
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 22 May 2017 19:04:47 GMT
@vet Seem Jessica on LipStick Alleys pics
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 22 May 2017 08:49:59 GMT
Did LaMarcus Aldridge get paid to suck in the playoffs, add POP to that for allowing him to play so much. LA is seriously the worst player I've ever seen. He only makes shots which he should have never taken, or he just gets lucky from time-to-time, other than that he just sucks on both sides of the court, especially against GS when it counts the most. If he's being paid to help San Antonio loose, then he's doing a ggod job, if not, wtf is he doing in the NBA? He looks like a freshman in HS playing in the NBA. I hate every minute that he plays.
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 03:08:57 GMT
Reply-to:Just seen the Jessica chick with a Jets player on LSA peep the pics profiles
you always seening something. but never showing any proof

Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 03:07:43 GMT
whats the name?
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 03:07:28 GMT
how is it spelled?
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 22 May 2017 02:57:20 GMT
Those pics legitimate These thots spelling their names different so they can't be caught! Wtf lmfao
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 02:49:35 GMT
Just seen the Jessica chick with a Jets player on LSA peep the pics profiles
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 02:16:27 GMT
soph u obsessed with her huh? you really trying hard to make this happen
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 22 May 2017 01:52:28 GMT
Jessica is just a hoe thirsting after him. Just his style a ran thru thot! SMDH.
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 01:30:09 GMT
Reply-to:Ladies LipStick A here. Jessica is well known on our website! Linked to 3 ballers on the west coast. No confirmation of her linked to LaMarcus Aldridge. Stay Tuned. Happy Posting πŸ“
what are the names of the ballers? 

Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 01:26:18 GMT
his oldest sons mom is white and his youngest sons mom is black. 100% black too, not mixed
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 22 May 2017 01:24:36 GMT
if u search jessica on lipstick alley nothing comes up. what website are you talking about?
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 22 May 2017 00:31:41 GMT
Ladies LipStick A here. Jessica is well known on our website! Linked to 3 ballers on the west coast. No confirmation of her linked to LaMarcus Aldridge. Stay Tuned. Happy Posting πŸ“
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 22 May 2017 00:09:12 GMT
One of his baby mamas ain't Asian!? Cause his kid looks hella Asian! Thank God if he doesn't cause Asian girls literally so gross! And Jessica chick is just another meaningless groupie
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 23:28:10 GMT
LA love white, Mexicans and sometimes black women. Never seen him linked to any Asians...fat or skinny. Nice try tho
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 20:29:20 GMT
La has literally never been with a skinny Asian
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 20:22:50 GMT
Jessica LOL. LA loves him some skinny Asian girls. He never follows any of his hoes cuz he doesn't want people to know but he should start cuz then he can see how stupid they make him look every.single.time 😭
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 18:59:56 GMT
I'm thirsty for Damian Lillard, michael b Jordan and Pharrell but I haven't met or slept with. And I'm not a groupie. See how that works
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 18:57:53 GMT
Your hatred just came out of nowhere like it's personal. Ppl can thirst over famous people without​ being a groupie.
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 18:53:19 GMT
First you say she's thirsting over him on Twitter and he's top of her hit list and now she's messing with him and she exposed him? So which is it?
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 18:27:16 GMT
Jessica girl give it a break. Nobody has heard of you and there's no link between yall
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 18:17:58 GMT
THIS MAN HAS A MENTAL ILLNESS. Jessica Phetdara has black men all up and down her Twitter and IG accounts πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ He only f$cks with ugly thots that play him and expose him πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 17:07:24 GMT
Why are u so obsessed​ wit her mom?
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 15:51:38 GMT
are you her? trynna get attention?
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 15:50:34 GMT
wheres the proof?
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 21 May 2017 15:40:23 GMT
Nah! She's just a groupie thirsting over few nba players and LA happens to be on top of her list! She prolly doesn't follow cause that fool never tweets shit. She wants to stay low key but the jig is up. She's after John Wall too! SMDH! Hoes out here winning BIG!
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 15:19:28 GMT
lol yall just dropping random names now. how pathetic
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 15:15:45 GMT
she so thirsty for him but doesn't follow him. This must be a chick you know in real life and just wanna bash her somewhere
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 15:08:26 GMT
She's not ugly she's horrid! lol thirsting over LA all over her twitter! Another pathetic thot! And her mom 😨😨😨😨😱😱 a hoe!!!' Wow
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 14:45:49 GMT
That girl isn't ugly...do u just hate everybody who likes him?
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 14:44:49 GMT
What proof is there?
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 14:43:19 GMT
How do I find these ppl?
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 21 May 2017 09:18:43 GMT
She's just another thot in his like who thinks she's all that. She really needs to wash her hair and get a nose job! LA is taking L big time these days lol
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 21 May 2017 09:13:52 GMT
Jessica phetdara another IG thot thirsting over him! I mean even her mom looks like a thot πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 21 May 2017 06:58:53 GMT
LaGarbage Trashridge proves once again that he is mentally weak and unable to step up when it counts. Get rid of him, spurs.
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 21 May 2017 00:29:24 GMT
Doubt thats the reason
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 20 May 2017 23:27:40 GMT
He plays like trash cause he deal with trash! Get rid of IG thots and skanks and mothers with bastard kids and focus dude! Hoes ain't loyal!
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 20 May 2017 01:06:40 GMT
DeJuan Blair facts
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 20 May 2017 00:50:02 GMT
The current spur is Jonathan Simmons
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 20 May 2017 00:49:33 GMT
Where can we look at these receipts.
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 19 May 2017 22:43:34 GMT
😡😡😡😡😡😡
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 19 May 2017 22:38:17 GMT
LipStick A here; our attempts in connecting Amanda and Michelle to LMA have proven unsuccessful. We have connected Amanda to a few NFL ballers. We did link Michelle to 1 current Spurs player and 1 former Spurs player. Thank you to the posters who submit receipts, photos, and facebook links. More to come~ Happy Posting ✍️
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 19 May 2017 20:37:17 GMT
@soph more why u brining this up like it's something new that we didn't know about?
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 19 May 2017 20:36:39 GMT
What's destiny Instagram?
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 19 May 2017 20:20:00 GMT
We got it Amanda, Toni, Michelle, Destiny some groupies. Who he with now??????
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 19 May 2017 18:53:42 GMT
Someone say y Michelle Follow so many ni$$as . Funny AF low level
thottery
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca