Marcus Morris

Discussion forum for Marcus Morris's fans (Phoenix Suns, NBA). If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Comments you post may require a paid membership to delete.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 08 Mar 2019 05:27:58 GMT
Sis was sprung bcos she loved him. He didn’t fcx once that was his girl and she’s beautiful
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 28 Feb 2019 03:03:25 GMT
dummmmmb
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 22 Feb 2019 05:26:56 GMT
Andre Drummond Fu cking Natalie Halcro biggest hoe ass groupie old hag in the game. Alert him. She only wants a baller with contract. Expose the gross ass hoe! Expose her in other ballers sites too cause comments getting deleted here. She’s hoe and only wants a baller with contract so she can trap them for meal ticket and have a subject for her show. Alert him. She is also Paul George sloppy second!
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 22 Feb 2019 05:14:07 GMT
Andre Drummond Fu cking Natalie Harclo biggest hoe ass groupie old hag in the game. Alert him. She only wants a baller with contract. Expose the gross ass hoe! Expose her in other ballers sites too cause comments getting deleted here. She’s hoe and only wants a baller with contract so she can trap them for meal ticket and have a subject for her show. Alert him.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 22 Feb 2019 02:53:01 GMT
Sounds like you are mad mad👇🏽😂
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 19 Feb 2019 05:03:49 GMT
Sound like a stalker
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 15 Feb 2019 03:08:15 GMT
But would want that penis to constantly be in white women.
WTF is wrong with niggas these days.
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 15 Feb 2019 02:22:09 GMT
He is not married.
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 10 Feb 2019 17:01:15 GMT
Sometime he says my wife , sometimes he says girlfriend. They not married lol because all the articles I see with amber, they call her amber soulds .. at least they put Thereza Morris when talking about Thereza
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 09 Feb 2019 02:39:29 GMT
Is he married now?
Anonymous (Legend) wrote on Mon, 21 Jan 2019 17:43:09 GMT
Eh wrong guy sorry
Anonymous (Legend) wrote on Mon, 21 Jan 2019 17:41:17 GMT
upgrade from amber chania bad as hell she use to/play ball/as well
Anonymous (Legend) wrote on Mon, 21 Jan 2019 17:40:51 GMT
https://www.sportsgossip.com/nfl/monte-morris-has-moved-on-with-terrelle-pryors-ex-chania-ray
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 18 Jan 2019 01:00:53 GMT
How many times ya f*cked,
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 16 Jan 2019 02:24:27 GMT
How did this come about ? How did ya meet
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 16 Jan 2019 01:39:31 GMT
Duh. Think I’m just saying it to say it
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 15 Jan 2019 21:27:46 GMT
Have ya personally met him? ☕️
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 15 Jan 2019 20:30:28 GMT
And he quiet as hell. No personality
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 15 Jan 2019 20:29:09 GMT
He has a nice size d*** but he can’t last at all
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 14 Jan 2019 10:49:42 GMT
Yeah she lame got hooked on coke and alcohol.
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 14 Jan 2019 02:29:02 GMT
He is not married he don’t have to show loyalty to one woman! At any time he can always do him he is single with a baby mama!
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 14 Jan 2019 02:26:50 GMT
Maybe the tongue is vicious or maybe they lied about him not lasting long! It must be something when multiple women keep coming back for more!
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 13 Jan 2019 18:08:51 GMT
And how is Sus sprung if they claim he don’t last long. Lmao
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 13 Jan 2019 17:58:55 GMT
Right spill it. Lol That’s crazy. Lol He be doing interviews talking about he has so much respect for women and his girl, but how if you out here cheating the way everyone say. A hot mess lol
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 13 Jan 2019 06:41:37 GMT
spill it sis
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 13 Jan 2019 06:41:15 GMT
gurl....lmfaooo
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 13 Jan 2019 03:28:15 GMT
Nah she black... but her homegirl Monteaka got a big mouth
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 13 Jan 2019 03:11:25 GMT
Is she white ? Can’t tell from her ig and that shit is locked -__-
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 13 Jan 2019 03:10:52 GMT
Wow really? It makes sense now and how u know? Was it while he was wit amber ?
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 12 Jan 2019 22:52:19 GMT
Shes wack he smashed once and she won't let go
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 12 Jan 2019 09:43:28 GMT
She be all over his comments
Anonymous (Sophomore) wrote on Fri, 11 Jan 2019 09:53:13 GMT
@missaricka
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 10 Jan 2019 21:24:28 GMT
Tea? Ig?
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 10 Jan 2019 20:22:32 GMT
Some girl named ericka is sprung on him
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 03 Jan 2019 07:28:37 GMT
the baby ugly
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 03 Jan 2019 07:28:22 GMT
women where?
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 03 Jan 2019 04:39:43 GMT
Pics don’t show what the real deal is! There is still women out there! That don’t make it real sis!
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 03 Jan 2019 04:36:53 GMT
Great pics for the foundation looks like a good show!
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 29 Dec 2018 21:08:50 GMT
https://twitter.com/FoundationFOE/status/1078094375274586118 beautiful family photos
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 03 Oct 2018 05:00:32 GMT
Marcus smart girlfriend
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 27 Sep 2018 18:22:13 GMT
Wats her record ? And damn he really got a Thot babymomma?
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 27 Sep 2018 00:32:39 GMT
Amber is his baby momma. She got a long hoe record so she don’t have social media and he don’t post her.
Anonymous (Veteran) wrote on Thu, 27 Sep 2018 00:13:17 GMT
Who’s this Amber hoe that he never post anything about?
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 27 Sep 2018 00:10:15 GMT
He in a video talking about him and amber being parents like this her first child. 😂😂
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 20 Sep 2018 20:18:47 GMT
Marcus smart
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 16 Sep 2018 09:27:21 GMT
https://www.youtube.com/watch?v=EnCcUsFb490&t=1s . do ya consider this cheating?
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 22 Jul 2018 17:16:54 GMT
Is Marcus middle name not Thomas?
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 21 Jul 2018 18:19:37 GMT
Wheres arlene thru all this?
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 21 Jul 2018 18:19:16 GMT
The middle name threw everything off... "thomas" and i know its thomas robinson but thats weird . In my culture we name ppl after they are dead but to each its own
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 20 Jul 2018 17:40:23 GMT
Aweeewweee.. how cute!
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 20 Jul 2018 16:52:25 GMT
Marcus post an picture of him and the baby on twitter the baby’s name is Marcus Thomas Morris Jr
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 20 Jul 2018 14:42:36 GMT
They must had the baby today.. Sean just gave him a shout out on IG
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 18 Jul 2018 23:43:30 GMT
Idk but I wouldn't be surprised if was. They roster is looking very deep with out mook so either he gonna get traded or gonna be on the bench
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 18 Jul 2018 23:13:33 GMT
So is he traded or not? It’s sad he gonna have to move so soon after having a baby smh
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 18 Jul 2018 23:08:25 GMT
But then again the NBA is a business. With these kinda things u gotta suck it up but then again he did say he liked boston
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 18 Jul 2018 22:11:32 GMT
Yeah. Smart definitely not worth all that. I feel bad for Mook, but he so say that about every team he on lol but I feel he reallly likes Boston because that has been the only team that he has came even partly close to going to the Finals .
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 18 Jul 2018 21:56:46 GMT
Smart is not even worth all that money in my opinion but hes been there for some time now
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 18 Jul 2018 21:46:35 GMT
yea they stay trading mook and not keef. but he says the same about every team until he gets traded lol. he also played good this season but boston fans r like knicks fans; they love u when u play good and hate u when u dont
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 18 Jul 2018 21:33:24 GMT
It’s crazy they kept Marcus Smart and not him I thought he played well this past season. It would be interesting see if they keep him or not. His contract is not even that much and he really liked it in Boston. It’s like he gets traded every season
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 18 Jul 2018 19:19:09 GMT
https://twitter.com/Schultz_Report/status/1019640844536696834 looks like they gave smart the deal but not him ... assuming though
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 18 Jul 2018 18:52:44 GMT
And it looks like they may be trading him via twitter and his tweet about "loyalty"
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 18 Jul 2018 18:51:55 GMT
Did he get traded to the magic/heat via @pbmovers on ig
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 18 Jul 2018 11:21:38 GMT
Baby registry at Target???
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 17 Jul 2018 23:33:22 GMT
Due date: https://registry.thebump.com/amber-soulds-marcus-morris-july-2018/25524163
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 17 Jul 2018 00:00:25 GMT
He tweeted July 20th. Maybe that’s his girl due date. He states awhile back she was due in July
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Jun 2018 02:51:47 GMT
they finna trade mook again to the spurs maybe -_-
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Jun 2018 02:35:29 GMT
so now he got 4 hoes in rotation?: amber, arlene, akw and toyko...??
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Jun 2018 02:31:58 GMT
who else was the tokyo girl linked to?
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 16 Jun 2018 02:08:01 GMT
I’m sure they was in the Bahamas all bussing it open. And Tokyo looks boring but the Twins boring too lol
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Jun 2018 01:46:52 GMT
1:08 wait say that again?!!! so she fuc;ed marcus or nah ?!! also there's something about her .. she look boring in the face
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 16 Jun 2018 01:38:35 GMT
Like she hold her mouth a certain way, looks like she had a stroke. Lol but she light skin so I guess she gets that “pretty girl pass” smh
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 16 Jun 2018 01:37:46 GMT
That Tokyo girl got a weird looking face .
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Jun 2018 01:08:34 GMT
By the way Tokyo only fu cks and her paid she never “ dated “ she just another escort
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 16 Jun 2018 01:06:43 GMT
To comment below——- sis hoes has been wearing for years. The bigger the slut the better. The bigger the gold digger the better. Strippers and hookers are winning and making these athletes look hella weak out there!
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 15 Jun 2018 19:06:55 GMT
Why it seem like all these athletes date the same 6 girls. Damn, it’s more women out there. I wouldn’t want to date a girl that’s slept with people that I work with. They know all there is about your girl . They do stupid. They how diseases get spread around. Sometimes I truly feel like hoes be winning while us good working girls get looked over
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 12 Jun 2018 03:27:22 GMT
DANG i didnt even know lol . Players like who? And damn that hoe local🗣
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Jun 2018 02:57:48 GMT
She dated a few players
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 12 Jun 2018 02:19:45 GMT
WHo wrote her on ig? What u talking about? She throwin subs or somethin on ig story?
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 12 Jun 2018 02:09:21 GMT
Wym that toyko girl name be everywhere? What other ppl was she linked to?
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Jun 2018 02:05:09 GMT
That @just_tokyo girl name be every where son lol who is she? And why y’all wrote her ig on here ? 🤔
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Jun 2018 01:40:27 GMT
She been wearing that ring!!!! Your late
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 12 Jun 2018 01:31:53 GMT
For the Keef people:
Y’all quiet now that he posted a pic of Theresa and she wearing a big aaa engagement ring (even tho we know they never getting married
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 23:04:56 GMT
i get some guys are mommas boys, but if angel was my mother in law, i would HATE her
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 23:03:52 GMT
they said it themselves & they mother said in interviews...
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Jun 2018 22:51:35 GMT
How you know???
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 21:45:41 GMT
lmfaooooo mook and keef have joint accounts. and idk why when they both live in diff states. its just weird
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Jun 2018 12:06:23 GMT
Why he out cheating, I would be out running through that negro pockets like it’s no tomorrow.
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Jun 2018 12:05:37 GMT
Look at how Ayesha and Savannah dress, guy don’t have to be in heels at all times but try to look cute.
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Jun 2018 12:04:49 GMT
She probably post memes lol and she looks basic. Your a basketball “wife” you suppose to look cute at all times. You know people after your man and you go out looking like his auntie with swollen ankles and a slick back ponytail . Smh she’s a cute women, looks like she likes to tke Afternoon naps and be in bed with her pjs on by 10
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 05:47:13 GMT
resa got like 1,000+ pictures on ig. i just wanna know who takes that much pictures? only celebs and insta models do that
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 02:40:23 GMT
How do u even see her ankles ?? 😂😂😂 she actually looked simply but cute. Maybe cause she had designer on???
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 02:28:11 GMT
She looks so basic. And why her ankles swollen? She need to lay off the salt lol
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 01:54:30 GMT
https://mobile.twitter.com/FreddieQuotes/status/1005755588641542146/photo/1
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 01:32:03 GMT
Where you see them at some hockey thing?
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 01:15:30 GMT
resa seems like the type to defend her man even when he got her out here looking dumb. i just know it. and amber seems like the type to cry and take him back lmfaoooo
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 01:07:02 GMT
they were at some hockey championship event today...boy does she look so damn dumb. ya nigga just came back from the Bahamas WITHOUT you and laid in the same bed as you after he done had his fun with his side chicks....
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 00:17:35 GMT
Yup. Thereza think cause he have her a ring that means something . Then she went and changed her name in her bio and look even more stupid when he cheats. She should want better. WaSnt she a dental assistant or something. Her line sister should help her out and tell her how stupid she looks
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Jun 2018 00:03:34 GMT
amber and resa been around for mintute... if keef and mook wanted to marry them they wouldve been did it
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 10 Jun 2018 23:05:41 GMT
They don’t acknowledge him. They don’t even take him on family trips etc.
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 10 Jun 2018 19:11:16 GMT
I already knew angel aint shit since she dont even acknowledging her older son blake...maybe cause he not in the nba🤷🏾‍♀️
Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca