Kyrie Irving Sucks Forum

Discussion forum for Kyrie Irving's anti-fans (Cleveland Cavaliers, NBA). Does he suck? Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 21 Apr 2018 00:36:14 GMT reply
KYRIE IS THE BEST
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 18 Apr 2018 21:00:06 GMT reply
https://instagram.com/p/BWw3zIEl-KR/
Anonymous (Legend) wrote on Thu, 12 Apr 2018 04:01:12 GMT reply
https://instagram.com/p/BhcvkfAl7xT/
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 10 Apr 2018 04:52:41 GMT reply
Fabllous
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 31 Mar 2018 15:17:00 GMT reply
Damn y'all heard about fabllous
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 31 Mar 2018 15:16:32 GMT reply
Kacey is a Celtics fan y'all need to get with it
Anonymous (Veteran) wrote on Fri, 23 Mar 2018 21:55:28 GMT reply
Go to jahwish ig page , look at his ig story is that breanna sitting next to his family during a knocks game 12/21 there's a girl with straight black hair just sitting there, and his dad, friends, sister and aunt was there
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 19 Mar 2018 22:06:15 GMT reply
Shit not the same for her he been acting
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 19 Mar 2018 22:05:52 GMT reply
He ainโ€™t sweating her ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Sun, 18 Mar 2018 09:18:11 GMT reply
Ummmm sis pnd is not no damn 30 years old what are you talking about? Lmao PND is only 2 years older than kehlani. She's 22 now, he's 24........ I don't know where tf you got that he was 30 and she was 19
Anonymous (Legend) wrote on Thu, 01 Feb 2018 04:14:21 GMT reply
Someone needs to @ellane @breanna to eachother page and see what happens lmao
Anonymous (Legend) wrote on Sun, 28 Jan 2018 00:43:42 GMT reply
Thatโ€™s what you think prints ainโ€™t shit he could be little or normal who knows
Anonymous (Legend) wrote on Sun, 28 Jan 2018 00:42:56 GMT reply
Print donโ€™t mean shit ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚
Anonymous (Sophomore) wrote on Sat, 27 Jan 2018 19:21:16 GMT reply
But we know kyrie ain't got a lil dick tho we've seen his print lmao I heard James got a lil dick tho๐Ÿ˜‚
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 25 Jan 2018 19:02:07 GMT reply
Girl you ain't got no proof of shit lmao saying you got proof and actually having are two different things ๐Ÿ˜‚
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 18 Jan 2018 03:49:40 GMT reply
Breanna did meet Asia
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 05 Dec 2017 16:43:41 GMT reply
nigger hoe groupies just stalking and pretending their whole lives. get a life and quit dreaming that some sport person would bone you...
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 05 Dec 2017 03:41:07 GMT reply
now these hoes on this blog need to stop broke
Anonymous (Veteran) wrote on Mon, 04 Dec 2017 02:05:54 GMT reply
Why would you waste your time doing that. Who gives a shit. Get a life and quit being a groupie stalker.
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 03 Dec 2017 00:01:38 GMT reply
Kyrie isn't taking BREANNA seriously. Y'all make everything a big deal on this forums. I'm making an IG page, and posting a pic of every athlete and you can comment the BS you want to say under their picture so they can see the FOOLERY. Every man in the league has 1000000 groupies....HOES EVERYWHERE!!! Kyrie will never take Breanna serious.
Anonymous (Veteran) wrote on Sat, 02 Dec 2017 19:24:56 GMT reply
niggers following niggers with nothing to do.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 29 Nov 2017 03:01:07 GMT reply
She followed everyone kyrie follows and going to all the games ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณโœ‹๐Ÿฝ
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 29 Nov 2017 03:00:32 GMT reply
Breanna didn't meet asia and this is the girl y'all say kyrie in a relationship? I gotta see how long this will go
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 29 Nov 2017 02:59:50 GMT reply
I'm sure if she met asia she will follow her back but asia probably haven't met her yet she will probably follow her back asia a sweet heart she likes all her fans comments
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 29 Nov 2017 00:00:48 GMT reply
you gay
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca