Dwayne Harris's Girlfriend

Discussion forum for Dwayne Harris's girlfriend (Dallas Cowboys, NFL). Does Dwayne Harris have a girlfriend? Is he dating someone? Is he married? Single? Divorced? Would you date him? Did you date him? Who is his wife? His fiance? Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Please report any comments that suggest the person is gay or had sex with anybody or has an STD. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 01 May 2018 02:27:12 GMT reply
Take whatever in morning huh.
Whatsoever. Not shower nothing men in shower nothing in family faud .. it shows it out pie pumpkin do mom do boys get told it out boys to from lol mom s
Realy go truthfuly go no lie check iq go
Why. Whoa. Nothing grant sayn Joan gal wisconsin em dad's kids go maams that it
Frie better than not listen mom Vila go
Mhm. Better than not listen sceeter too.
Plus Calvin go Thur tonight go pit bull.
Cigar no go . Thur she never smoked never seen it out Thur sceeter nice and Sheryl Cole suie Thur cuz Randy fuk go
And that right . Cooley deaf fuku cool .
Kissy rsoey mow mow mow kiss ur own ass fukr Joann Armstrong ahahah bend stupid forth between leg sheers mow kiss you sh mow yah got go now rosey ass go stop it Troy akiman get lance ahahahah say same sat Rock my frie buddy okay it go no nah other nah no go be yah go mam please find potato life mam yap yah smily boy like too. Denp in cheek go tan brwn kid Joann mhm what u plain on doin mhm fix go not release anything go maams yah like alot go adopt baby go boy mhm mm
Who did it mom Joann Armstrong gal that ugly thing yah go mam what problematic because not like stink puss goes round back round metgals go weird reading out not known coming off here what fuk thus I'm out here weird feeling no try tis one word answers beatup em and yah that's interesting that here out mhm snitch out go mhm movie it go fun guy weird out eye nothing it Joann Davis today who fuk u problem on here huh mhm mm no Dwayne Armstrong to an white all it out mhm mmn Jaleel plain being it go fuku . No not better actn Laura too no Keith no ask me Thur go keep it bad selves it mhm no don't either don't get it huh fgure out Janet Jackson huh true.
Yah story about jam Jim truth go lol it
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 01 May 2018 02:09:48 GMT reply
Aunt panties talk bout it yah listen not it ass holes tis realistic for bided go not him know it em out go mhm aha how goes hood goes directly from line ur really here mine yah Durango go AAA .
Fin house put Bob Thur . Suck own Ford Jeep ho go vehicle go anyone knew it out go Hamilton south got it Hampton roads sides follow meno that nothing I don't go . Got nothin on u Bab famouswait familie Thurs huh c'mon over Earle cyclone mhm never seen u before must Kelly before minelier Steve not retard artistic autism lady Durant in over algona put it on license dl plastic go
479/98/2587 go SOC sec her issues 8/23/80 huh aha 6 to 8 up 9 back to 7/9 go ma'am okay I'll pills case Thur first biological birth certificate guy go wherever at Joann see it out clrd teeth wires in case Ilene Misehloff fuk me over here funny my eyes fuk weird no response respected non respect able serious how idk Mindy how cop missen California but I not she wish not Mindy u Algona gals party Algona nothi. It bs seen her Thur go liers of Fries overnight stay Thur Vickey snitch out coming not stay Thur Algona Thur go world Sioux City Iowa born nebrasja idk Josh Adams don't take him nothing Ilene might not Mindy the today past in missen it here oh
Whose stick up up form Joan Armstrong Olympic gal fatass ugly thing seen teeth wires em days colors Josh Adams tis knock off show respect all Iowa odlf it go if not ilene bitch ma'am not it shows missen clotd ones how go only wrong Misehloff we lied u famouswait familie although no really Joann right only 1990's color Rubber bands go aha
U brothers kill her now gave Joann as myself my how goes typin if ur me Bob to Rob I was robbed too em days show up on it go how go cat Rollin back go funny white dumb Susu dumb hahah read it go
Guys boys r funny weird forgot murder Ilene Misehloff own sister blaim Joan as myself colors pretty one screwed face gear em emdays go how goes went go down think so right kosh Adams sorry someone it what bout it emdays go
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 01 May 2018 01:52:33 GMT reply
No not with u Durant Davis day.
Get cops on him. Scandal sex cops it well be fans dating stars go dah ma'am.
Get off ur own bday not it is not go
JJ Busch to an jarold to an break out Jail em days to lier Jermey Hardgrove .
I like Joann dah go familie right teeth it know her I it mine do go ma'am.
Fathing go famouswait familie ahaha go
Laugh share here it out ahahah lol go
Todd Vanotterloo thru piss at Reed shit locker room sayn it out em day Jack 3 Rd vmback it out that huh really good go jealousiness teacher got shade glasses go ahahah. Hey talk u . Lady . Huh Leo
Know u ma'am long hell in it go ma'am u first one durant die obisty as baby life put her be Steve butt rape say tape go hahah worried out go maam it beticket first get it go ma'am today night lol gothat beovie talk bout go lady ma'am not steps go including not sister yah go no go not her want me ahahahahahahahahahagahahahahahahahahagahahagahagahah. Never that on it go with fgure out go cannot don't how it go look watch u u watch me ahaha mirror u see you ah u put by calvie not streeter alcoholic got aaa meeting fin house go ma'am put Bob Thur hey fik homes huh lol u be next keep up shape up ship out go night to it cloudnothin it clean fuk not I do not alchemist brotherhood not aha realized truthfully it be us Thur herd it do not do hood top nothin g it go tomorrow say his Gronbach never aha yeah man man vdsjefhx jtscthashbj what shit scoot Ms mouth excuse me right here right here back rest go man lol actually have fun day it out mouth work his kids ready read minds out panties go funny
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 15 Mar 2018 00:33:38 GMT reply
Me and Wayne back together b*tches
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 01 Mar 2018 00:13:32 GMT reply
Maurice Harris
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 11 Feb 2018 03:00:46 GMT reply
U men all out there love dunk ftball . Like basketball. To tis ass kicker clowns u r Honey..
Hey Baby..
JoAnn u my in law not her go
Com again . Sweetheart . Lady
Now what we do mhm
To ass kicker what u go
Say it up here. Go
It right if it is . Ho
Comin no.men though honey
Right not with in u . Gal farm within Troy Aikmen to some em up good em go
By Faber maqicians..
Not us RIGHT.
Bokk em up .
These guys r stars who.oregnant who .
Let Go . Now
Abortion it in Minnesota in at Rochester off so-so . Go
Yah. Herd it up here . Hitman sayn off written not let so-so see truth bout families of her sayn f.s to two marriages to same families to so-so
Sounds like Webb again .. right wrong .
Try Viola iam at Manor to Algona my no.lier yo my daughter JoAnn ho
Well hi mom Viola I knew u alive livin there and tis truth never sayn want families my dad marry me it urs go.mom
No lie another . Either .
Well fish 1600 ages like Fish Keiper than yas than 1900 Fish to Faber now granny yas see I'm right Viola Armstrong Yas her Louis in law mother Dorothy Fish mother marry Floyd Armstrong Wesley Iowa service guy WW1/2 . Vietnam too son Calvin as Beny marry 1979 in Feb. 12 th time 10:48 am morning thur
Think so .. pain knee below dam it
Tears bout that move it.
Leg . Flu too .. just got
Been round Justin Timberlake to PATROITS to Eagles to Pink singer to rapper som em had flu pains thurs butt pain no fuku right now below knee cap pain muscle tightness mine Joan fat thing chick gal yas mom see doctor nyle or od know check why fat legs u had stints put in them like Sony u RIGHT . Go I'm Mindy no activity and sports no to JoAnn Armstrong. Go reunion mom comin thur go
Is at Algona Manor go
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 12 Dec 2017 21:07:56 GMT reply
CRAWMER . HERE MICHAEL .
SEEN JOANN GET DIPLOMA OUT THUR.
AT FOR HER . HUH
SEND IN MY LADY . GET IT FOR HER FROM YAHS. RIGHT . GALS
AND IM COUPLES . I SEND MINE MEN IN GET FROM ASS CLOWNS .. THUR GOT TIS TIME SOS
THAT ARMSTRONG GAL GOT EARN IT OUT SOS.
FROM OUT THERE COLLEGE IOWA LAKES..
ALTERNATIVE EM DAYS THUR
WHO U NOW TALKN TALKN TOO.
YAJ DURANT DROP OUTS . NEVER BACK TOO.
CUZ PREGNANCY AT 13 AGES MIDDLE SCHOOL
EM DAYS 1980'S AND DAUGHTERS RIGHT WITH TODAYS WORLD MOM MADE OF IN LAW JOANN.
THUR . RIGHT . GALS BLAMM JOANN HER KIDS MOPE WRONG . UR GALS KIDS HOMES DURANTS LADIES EM GALS . WONDERFUL LIL GALS.
TOO . YAH OPP U KNOW ME. TOO
HOMES WE NOT PLAY THAT IN HERE BRO LOL
TOO . LIKE ASS LOOK LIKE NOT SEEN IT
THUR SUNSHINE GOES BY TO TIS IN OF ATTITUDE IS RIGHT TRIPN OUT SIGHT HOMES.
LETS ROCK. AHAHA. LOL
SAYN BY JOANN MY IN LAW .
YAH TYP IT EM BOYS LOW CLASS TWO YRS .
CLASS MICHARL WAS 2000 OUT THUR
COUPLES CLASS 2003 THUR GO SEEN IT GO DIPLOMA ALTERNATIVE CLOSED 2003 THUR GO
SAME BODE SCHOOLS AND CWL SCHOOLS
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 11 Dec 2017 03:58:50 GMT reply
NO WOODS ON TEAM. COWBOYS SORRY.
RONO . TONI THUR NOT WANT U DURANT..
WHAT HE SAY TO CLASSIY THUR HONEY.
U JUST FAN. LADY
I KNOW REALY TRUTHLY TROY AIKMEN WOULD JOANN ARMSTRONG MYSELF ROUND BEING AT DOIN MCDERMOTT. FAMILIES HOME THUR
IF HE HAD HIS WAY IN HELL BACK BRO..
ASK HIM SOMETIMES,. WHY WHATS WRONG SOS
LOL. FUNNY . SHIT THUR
MOUTHY JIM. GO
YAH . EVEN URIJAH FABER UF HE HAD WAYS HELL BACK . BRO.
YAH LIKE MY MOM VIOLA SAY JOANN . U GET MAN. HONEY . WHAT GONNA DO.
BEAT SHIT OUT EM . NOT LISTEN UP I SAY THUR DAH . GO GO JAIL WORTH IT BRO.
LIKE SAY DRINK UP . HOMES . MAKEUP.
EM MHM. NOW GO ROCK .. SMOKE IT TOO.
BRO U NEED SNOOP DOG . HUH YAP.
ADULTNAPER. OF CD BRO URIJAH. AS AN SNOOP. HEY GO LOOK AT UR OWN SHIT MAN.
AND OH MOST BORF . MHM WHOAH
WATCH TIS ONE CAN BABY . GO DAM IT
DOUG MCDERMOTT. NEPHEW KEVIN. BY DEB
MY AUNT. THUR
GO . TOO TIS GUY IN COLLECTION OF HAD 500 OF RAPPERS . THUR ALL EM GO.
ONE WORK OUT SHOT MAKE HAPPEN THUR GO
OF CALLD SEX SCANDEL . GO SLEEP BRO.
NOBODY DO RICH BOY BLACK ARMSTRONG . GO
OH. BJ ARMSTRONG.
WHY WEAR IOWA . DEB ARMSTRONG. HAVE AN PICTURE . OF U IN IOWA SWEETER.. LADY
SMILIN NOW MISS LADY
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 03 Dec 2017 02:03:03 GMT reply
HELLO.. WOODS AS TO U MAN..
R U THAT KID BRO TO JOANN MY CLASS USEN WOODS HERE. IM JENNIE .. TO JOANN CLASS 1999 ALGONA.. NOW COM BABY MEET YAH MAN
BEATUP YAH NOR WANTD DEAD EM DAYS BUT SURE LOOKS LIKE IT LOL AINT IT HUH LOL
UR IN LAWS MINE KELLY LIKE KEVIN NOT DEAD REALY MAN YAH BRO AHHHHHA . LOL
WHY SAY R TO PUT MOM IN UNDER FOR HUH
OKAY WHAT MOM DO EM DAYS THEN LETS GO
SAY KELLY . SAYN UR WOODS BRO OPP IT SO
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 03 Dec 2017 01:57:57 GMT reply
YAH..SO MINE JOANN.
PAST YEARS TEACHER DOSTER..
CLEAR THAT ..
NOW URS DURANT EX IN LAW .
U ASK WHOS I JOANN SEE FOR DENTIST
LOUSCHER FAMILY ON CALL ALGONA. IOWA KOS
. REG . NURSE IS AN IDK IF LYIN HER WOODS OR SAYN I KNOW THUR AN AANONSON TO WORK THERE MOTHER TO AN PAST CLASSMATE JENNIE AANONSON CLASS OF HER I JOANN.
R U WOODS I DONT THINK SO WOMAN. IN OFFICE OF MICHAEL OR AARON LOUSCHER TO GIRLS R DAUGHTERS EM DOCTORS CLASS ONE EM GIRL TO EM DOCTOR LOUSCHER AS AMY . GO THUR LETS ROCK
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 28 Nov 2017 23:58:42 GMT reply
THAT SUSAN DOSTER HAD TWIN DAUGHTER KAREN AND LEAH DOSTER BY PAUL DOSTER LAWYER IN TOWN ALGONA.. NO LIE
ALGONA COMM DISTRICT IOWA SCHOOL STUDENT AMY MYRE AS MRS CALBY IS ARTISTIC AND AUTISM BRAINS THAT HAS OF STUDENT AMY AHYRE GAL WAS AS HELPER IM JOANN ARMSTRONG THUR EM RIBBONS R AMY MHYRE THUR MAM NOW CALVIN ARMSTRONG WHO DID HE KNOW REALY IN SCHOOL WASONE TO HELP IN HIS CLASS PICK OUT THUR UR SCOTTIE COUPLES HERD HIM SOME PLACE MAN OF U GUY
BACK EM DAYS SURE R U HIM USEN NAME CALVIN ARMSTRONG DONT LIE BEATUP ME IM HERE MY NAME FOR REALY TRUTH SURE MAN U DURANTS R ONE EM STUDENTS BEAT IT MAMS
NO JOKE RIGHT THUR DEAD ON SPOT. THUR
NO LIES MEANS TRUTH TO ME BRO LETS GO
BACK TIMES OKAY GOSSIP NOBODY KNOWS IT BUT UR DO SO REALY DURANT HOW COME HERD U GODFREY IN CLASSROOMS DURANT GALS SOS
LET ROCK WHO U STEVE FABER MOVIE STAR.
MHM DOWN TOWN . RIGHT WRON SEX SCANDEL NOBODY DURANTS HAS THUR BRO THUR GO
KNOW WOODS IN MINE US RYAN AS TIGER.
SEEN ME BEFORE JOANN AS BY LAW THEY NAME ME JOANN ARMSTRONG REALY HALL BRO THUR
AS KRAMER TO LINDA THUR GO WRONG HUH
WHAT STEVEN MY DAD JEFF HALL
HEY EXCUSE CHILD SABRINA NOT HAS BOYS NO KIDS AS NO GIRLS NO BOYS YET FAT CLOWNS AT WORKS AT HYVEE. BLACK LADY THUR .
CHECK OUT HER SABRINA HALL TO LINDA .
U CAUSING PROBLEMS . MIND ME JOANN SO
OPIEM FAMILIES KNOCK OFF SAY ALONA AS MOORE TELL TRUTH MAN U R TOO THAT BRACES TEETH EM DAYS THUR TAKE HER IN HOME SO
SAY ILENE KNOWS ALL LIKE I DO
AND SAY WHAT I NAMED HER JOANN GO KID
NOW GO CHILD ASHLEE NOW SHE UR FAT AUNT JOANN. SAY ALONA. I SAY SHE ILENE HAD BRACES,TEETH IM SHERIFF FAMILIES EM DAYS IM ALONA NAMED HER JOANN ARMSTRONG SOS
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 28 Nov 2017 02:36:02 GMT reply
HERD U ALL DO NEED AN PSYCHIC ..
U R SHIT FROM HELL BRO.
LOOK UP WERE UR IDIOL AND NOT KEEP WORD MAN TO FANS THUR SHIT ON THEM LOL
NOT FUNNY AITHER GO FGURE MAN.
GO COWPIES GO LISTEN UP HOW U SHIT ON FANS FANS BRO MENS ..
LISTEN UP HERE ME OUT FUKRS .
NO NAH WHERE NOW OLD FART FROM HELL WENT BUCS BACK EM DAYS BRO ..
NOW BITCHES DISTURB ME ON BUCS HOMES .
NOW HERE MINE NOW IM NO FAMILIES LANCE ARMSTRONG HIS REAL NAME AKA IS BIRTH NAME THOMAS EUGEN GUNDERSEN THUR SOS
IM WAS STUDENT OF JULIE GUNDERSEN NOW WHO AMI JOANN ARMSTRONG THAT WHO U ALL TALKN BOUT HERE PUT DOWNS RETARD TO ARTISTIC AUTISM BRAINS . I NOT WANNA PISS OFF HER MAN . GO LOL TOO U ALL ASSHOLES TO ASS CLOWNS NOW ROCK YAH RIGHT SEEN NOTHING YEY SISTAS ON HERE LYIN TEETH THUR DURANTS FROM BITCH HELL
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 06 Nov 2017 16:18:13 GMT reply
WHOA HELL CALLIN H.. OR HOE!!
LISTEN SIDE PSYCHIC..
U FGURE MINE LIL THING ..
TO TIS NO SOS TO FAN COWBOYS ..
IF ANYONE CAN HAVE TRUTH OF AN PLAYER OF NATIONAL FTBALL PLAYER IN NFL .
THAT NO FAN OFF MCDERMOTT IN MARRIAGE OF MY AUNT DEBBIE. THUR. MISS LADY.
ITS FACTS JACK .
MY MAN IN NFL WAS COWPIE
AIKMEN HONEY. IDK WHY HE DONT THUR
THEY SAY SOS AT TIS ARMSTRONG
AND SINGLE TO HIMSELF NOT HAD YET KIDS NOR MARRIED TOO. AITHER .
YAH . SEE THERE ATITUDE BOUT SHIT . SOS
THEY BOTH MAKE COMMENTS LIKE THAT GUY OR THAT U ALL GO THERE TV SHOWS IS TO GO BACK GET MADE FUN OF ALL THE MORE THEN THEN WORDS U HAD. PAST LIFE. AHA
POINT PROVEN . MISSY
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 25 Sep 2017 23:22:22 GMT reply
EXCUSE U HOES. LADIES ONLY GOES BY SEXY WOMEN..
ONLY UGLY PORK CHOP KNOWS TIS..
COWBOYS HUH RIGHT KNOW MORE HOES GARDEN HOES DO SO LIKE LIER JOANN AT PHONE BLOW JOB PHONE OF VIOLA ARMSTRONG PHONE GWEST..
BUT POINT IS TIS WELFAR PAYD EM..SOS
NOW POINT MAKIN OUT ONHERE ..
IS PRIME TIME IS TIS WAS FALCON AS ATLANTA RUNNING BACK YAP..
WAS HAVE CARD HERE THUR..
WAS PRIME TIME BRAVES TOO..
BASEBALL .. DAH..
THATS DEION SANDERS NOW SPORT ANNUNCER DAH KELLY THINK WANTS U LADIES HUH..
DOUT IT ALGONA SMELL HIS TUNA THUR..
AHA NOPE WAS SEEN BETTER WOMEN THAN THAT PRIME TIME OWNR THUR.. OUT AT SOUTH TOWN EM DAY WAS THERE ALGONA
THE SPORT BAR NAMED PRIME TIME AND THE FAMILY TABLE ACTD UP. WITH RIBS LIKE PRIME TIME RIBS . HUH
YAH NOW TELL ME BOUT IT..
AHA. IS THAT THIS WHY PORK CHOP WENT MCDONALDS ALL TIME HUH.. TIS BULLSHIT TYPING SHIT .. ON HERE BOUT SHIT LIKE TIS ALGONA HUH. WHATEVER EVER TOO.
LOOKUP WHOM PRIMETIME IN NFL FBALL A BSEBALL AMERICAN LEAGUE HONEY
THUR KELLY .. EX MOTHER LAW TOO..
US KIDS DONT EAT DUMB STUFF OR SHIT SO
NOT LIKE TIS SHIT SHIRE MAN..
THUR KELLY U MIGHT HAVE NOT US BEAT ..
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 11 Sep 2017 11:59:03 GMT reply
AHA..PROVE UR,SHIT FIRST LADY HO..
LOST KIDS DIRTY HOME ATPHISE..THUR..
AND IM SUSIE KRAMER NOW NIECE OF MINE NRVER HAD SONS TO HAVE BY UR GIRLS..
HERD IT FROM SOURCES THUR..
BOUT MY IN MARRIAGE IM MRS ORR AND WE KRAME DON BELIEVE FUKN WORD SAYN ON HERE HONEY ..
BELIEVE TIS ONE SURE..
U GUYS PUT FARM STINK ON HER GIRL AS DAUGHTER VILA ARMSTRONG CAUSE JOAN SMELLS BETTER THAN URS LADIES DAH..
WHY COM TO HER PLACE FOR U HAVE AIDS BY ROMER DURANT GALS GET CHECKD..
WELL YAH HONIES.. TOOK LARRY PROM OF 1991 MAM.. I GET CHECKD OUT IF I U ..
SAYS SUSIE KRAMER..
IM MARRIAGE ORR AS SUSIE KRAMER MAM..
NOT BELIEVE THUR AN MCDERMOTT AT IN IOWA STATE UNIVERSITY COLLEGE AND NEVER EVER WAS MCDERMOTT THUR..IT..
POONT HERE ORR AS JOHNNIE GET TIS PLASTIC SURGERY ON BODY THEN CHANGES NAMES TO WHATEVER MAM.. DAH.POINT..
NOW MISS LADY MISSY MAM..WHO U HUH..
OH IVE LIVED IN NEW ENGLAND THUR..
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 25 Jul 2017 04:55:27 GMT reply
Rodney Kramer took care of Violett Harris r u sure not her name of this lady but not there sayin try spell not Vila Armstrong here HUH..RIGHT..
POINT PROVEN..
ALGONA IOWA KOSSUTH COUNTY ..
GOT ME THUR HONEY..
DRAG QUEEN FAMILIES MHM..
GOD U ALL FUKN SMELLS LIKE FARM ASS..
HONEY..FUK CRIST JESUS FUKN HELL
WHAT NOW WHAT MAN..SOMETHING CAT GOT UR TONGUE OR WHAT FUKN HELL HUH..
POINT PROVEN..
SURES AND MAMS..
WASH FOR ONCE ALL OF U DRAG QUEENS FAMILIES HERE HONEY ..U ALL STINK SO..
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 29 May 2017 15:52:39 GMT reply
He smells musty.
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 28 Feb 2017 00:36:48 GMT reply
His penis is absolutely horrible. And he gets way into it while you're laying there like 🙄
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 26 Feb 2017 07:32:40 GMT reply
👀 te_figaro
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 25 Feb 2017 19:47:27 GMT reply
Dallas girl's name is Tay, seen her out last night. She's not claiming him either. A sweetheart. Probably found out he was trash.
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 23 Feb 2017 04:58:59 GMT reply
Dwayne is single.. of course y'all gonna see him with a bunch of chicks. Lol crystal bout to learn today😂
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 21 Feb 2017 18:43:36 GMT reply
I just seen him with some lil bad ass chick in Dallas. Mini Jenny from the block. He made sure she never left his side. Asked around but no one knows her
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 17 Dec 2016 20:01:48 GMT reply
Luke Petitgout
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 08 Dec 2016 01:58:31 GMT reply
dwayne back chillin with ol girl that was mentioned awhile back on here ☕️
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 07 Dec 2016 00:22:49 GMT reply
ALANA SUPPOSE TO GIVE UP SOME NUMBER OF LIKE TERRY MOORE NEVER GAVE TO YOU I AS TERRY MOORE IT TO JOANNE SISTER SORRY EVEN PAT A VERNON COLE GAVE TO JOANNE SISTER OF CALVIN SORRY ALANA
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca