Tarell Brown's Girlfriend

Discussion forum for Tarell Brown's girlfriend (Oakland Raiders, NFL). Does Tarell Brown have a girlfriend? Is he dating someone? Is he married? Single? Divorced? Would you date him? Did you date him? Who is his wife? His fiance? Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Please report any comments that suggest the person is gay or had sex with anybody or has an STD. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 01 Dec 2016 03:31:06 GMT reply
Oh shit!!! The new baby just popped up out of nowhere I was so damn confused! I noticed she stopped posting all them damn relationship quotes about how to keep a man happy lol I knew there must be trouble in paradise. what a dummy.
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 24 Nov 2016 05:12:59 GMT reply
Yea he did cheat on her and have a baby by someone else. And of course Anna stayed like the dumb white girl she is. She not going nowhere. Got "engaged" 3 years ago and still no wedding.
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 29 Sep 2016 11:34:31 GMT reply
Who is the new little girl in his pics? Did he cheat on Anna and have a baby with someone else?
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 12 Jul 2016 06:35:07 GMT reply
Chris culliver
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 13 Jun 2016 18:51:48 GMT reply
She looks like a old ass white man, and it's no wonder he's attracted to her because he's a lowkey fag hiding behind all them babies, we know the real. Even sounds like a woman. Lol
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 27 Apr 2016 04:07:46 GMT reply
Johnathan Simmons
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 22 Jul 2015 21:08:15 GMT reply
why doesn't he like black women
Anonymous (Rookie) wrote on Mon, 15 Dec 2014 00:26:58 GMT reply
Kory sheets
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 12 Jul 2013 20:44:07 GMT reply
I hear street niggas ban Tarell Brown from Dallas because of some stuff he did to an old friend of his. Word is hes a very grimey dude.
Anonymous (Rookie) wrote on Sun, 03 Feb 2013 22:10:20 GMT reply
I went to high school with Tarrell, I just want to wish him good luck today in the superbowl. 
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 29 Jan 2013 23:17:18 GMT reply
Reply-to:I guess thats all Tarell likes cuz his babymama Erica is just the same ! Look on her facebook page and shes tagged on fliers for NBA and NFL hosted parties. Talk about GROUPIE !!!!!!! Got 2 kids 2 different babydaddies and still running around Austin looking for the next athelete babydaddy for her 3rd kid SMDH !!!!!!!!

Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 29 Jan 2013 23:05:39 GMT reply
No one  knows nothing idiots....
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 29 Jan 2013 23:02:47 GMT reply
just so you know the baby Mama Eica has her 2 children from their wonderful Dad Tarell Brown. Looking for trouble come see me. Mom
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 29 Jan 2013 18:34:15 GMT reply
Yall Trippin
Anonymous (Rookie) wrote on Fri, 02 Nov 2012 19:44:19 GMT reply
Any new updates??? lol
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 20 Sep 2011 17:07:04 GMT reply
Y'all hoes need to give it up.
Anonymous (Sophomore) wrote on Mon, 13 Sep 2010 02:35:24 GMT reply
I guess thats all Tarell likes cuz his babymama Erica is just the same ! Look on her facebook page and she's "tagged" on fliers for NBA and NFL hosted parties. Talk about GROUPIE !!!!!!! Got 2 kids 2 different babydaddies and still running around Austin looking for the next athelete babydaddy for her 3rd kid SMDH !!!!!!!!
Anonymous (Sophomore) wrote on Sun, 12 Sep 2010 14:24:34 GMT reply
None of yall don't know nething that's goin on in these folks relationship. Just trying stir up trouble. Yall look like a bunch of fools on here talking trash. Seriously its not right. This website is a bunch of bullcrap. I hope Tarell and Jess report this nonsense. My sisters boyfriend who also plays ball reported his forum which was being violeted by stupid people like you. They filed a report and the website was able to track IP addresses from computers where the comments were being made from. They traced his dumb ex-girlfriend writing all the comments !!!!! Seriously people get a life !!!!
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 11 Sep 2010 18:26:06 GMT reply
ya all talking about him but he a man it dont look right on a woman specially went she trash and a nobody.good luck my man
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 09 Sep 2010 04:20:01 GMT reply

His money is short so who gives a damm!!!! and shes a poor girl who wants to be in the limelight and shine with a nfl fake star hes not even known like that hope u get played cause ive been banging him for 4 yrs

Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 07 Sep 2010 19:32:26 GMT reply
And no, this is not whoever Jessica is, who just left the comment right before this one!!!!!!!!!!!! So glad I left you alone! Praise be to GOD, he steps in right on time even when we do things we shouldn't.. but obviously he can see what we dont see!!!!!!!!!!
Anonymous (Rookie) wrote on Sat, 04 Sep 2010 04:03:34 GMT reply
im sorry but TARELL BROWN who ?? do he even get in the game lmao
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca