Tashaun Gipson's Girlfriend

Discussion forum for Tashaun Gipson's girlfriend (Cleveland Browns, NFL). Does Tashaun Gipson have a girlfriend? Is he dating someone? Is he married? Single? Divorced? Would you date him? Did you date him? Who is his wife? His fiance? Please do not post inappropriate comments, this is a friendly forum for fans. If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Please report any comments that suggest the person is gay or had sex with anybody or has an STD. Comments you post may require a paid membership to delete.

Anonymous (Legend) wrote on Wed, 22 Mar 2017 23:11:29 GMT reply
Yeah he been with some blonde all day
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 22 Mar 2017 19:07:57 GMT reply
he wit that pale ass white hoe
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 22 Mar 2017 18:14:35 GMT reply
Yas & he’s with her now
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 22 Mar 2017 03:36:14 GMT reply
He's with his girlfriend all the time & her name ain't mckenna
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 21 Mar 2017 23:01:58 GMT reply
Common law marriage they share a mailing address
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 21 Mar 2017 20:44:54 GMT reply
Look at her ig posts gipson got to check in with her while she away she don't have no place of her own in her hometown she stay with family
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 21 Mar 2017 18:26:55 GMT reply
He constantly has to check in w his bm so she don’t think he cheating this fool will be with a bitch and textin or talkin to mckenna at the same damn time
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 21 Mar 2017 17:53:32 GMT reply
You'll see only a matter of days til the dumb bitches learn what mckenna is to him
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 21 Mar 2017 15:55:55 GMT reply
Mckenna period point blank don't care she living with a down low fag she happy she ain't got to work she get the designer everything all the whips and access to his money
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 21 Mar 2017 15:47:23 GMT reply
There a place in hell for you Gipson you will answer at the gates lies cheats manipulates has women set them up he the last person young ones should look up to don’t believe his lies there way better men out there don’t be Emily waiting 10 years for him to leave his baby mom same lines on every female is correct mckenna out there getting her life paid for what he doin for you copy pasting texts to 12 diff women he aint worth the few fcks at the omni & a pity trip to st. johns
Anonymous (Legend) wrote on Mon, 20 Mar 2017 04:10:59 GMT reply
Lmfao y'all know girls in the film industry get paid bank to do the ish y'all doing for gip for free
Anonymous (Legend) wrote on Sun, 19 Mar 2017 22:19:38 GMT reply
Why u think most his sides are basic nobody's? He know he ain't got to spend no bands on them they settled for scraps
Anonymous (Legend) wrote on Sun, 19 Mar 2017 19:15:56 GMT reply
Over 3000$ on 1 bag for mckenna y'all bunch of hoes to him
Anonymous (Legend) wrote on Sat, 18 Mar 2017 22:30:08 GMT reply
How do y'all feel about your boyfriend giving money to multiple women including Webcam girls and he's a homo on the low
Anonymous (Legend) wrote on Sat, 18 Mar 2017 20:51:15 GMT reply
Go look at mckennas ig post from today you are all dumb af
Anonymous (Legend) wrote on Sat, 18 Mar 2017 02:12:45 GMT reply
Mckenna can see he follows these hoes she's not leaving him he has millions and she don't got to work she unbothered he can fck Kristina mckenna don't care
Anonymous (Legend) wrote on Sat, 18 Mar 2017 02:07:24 GMT reply
He got girlfriends in dallas jacksonville vali ohio Atlanta new York and he still lining more up to do deeds for him lmfao follows new girls daily sliding in dm
Anonymous (Legend) wrote on Thu, 16 Mar 2017 15:38:50 GMT reply
When's the last time he actually opened his wallet for you?
Anonymous (Rookie) wrote on Thu, 16 Mar 2017 15:07:36 GMT reply
He's a fake man of God the league should screen for mental illness before they pay a fool like this
Anonymous (Sophomore) wrote on Thu, 16 Mar 2017 14:45:49 GMT reply
He’s nasty needs to admit he’s a homo he into boys this sicko is gone be obsessed w his own son dick probably gone watch him cum the Lord sees that you going to hell for how you manipulate women cheat lie & pimp them out sharing their personal stuff they send you karma a bitch tgip your on the field game been flying downhill that’s karma for what type of man you are ladies find someone that respect you not use set up manipulate you all nothing but cum dumpsters to him so he can see all kind of dick n not admit he a homo sign hooker get him out of duval your demons will destroy you til you cant rest your head at night sick psycho disgrace money aint everything im sure you would kill the nigga that make your sister go to a motel to slob on another niggas knob on camera nasty ass crusty dick you women are objects to him pawns he uses for his selfish self n a omni fck
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 15 Mar 2017 05:53:07 GMT reply
He got caught up mckenna caught him went through his phone everything lmfao he been kissing up to her again fag boy
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 15 Mar 2017 00:51:47 GMT reply
You learn your role like this ladies open your closet look at the brand names of you ain't got gucci chanel louis ysl valentino red bottoms Giuseppe mcm then you ain't shit to him
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 14 Mar 2017 21:30:06 GMT reply
Paid for her to learn doing hair but she no good at it
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 14 Mar 2017 21:00:58 GMT reply
His bm so lazy she don’t want to work or provide a life for her kids she rather live w a bisexual freak jus bcuz he got him a fat bank account
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 14 Mar 2017 19:20:21 GMT reply
Y'all go add Bowersock4daze on the snap that's one he shared with donte fowler
More Comments...

If the editor doesn't load, then click the button below or refresh the page.

Load Editor
Bold Italic Underline Left Center Right Ordered List Bulleted List Hyperlink Image
Smiley Face Heart
Big Smile
Smiley Tongue
Surprised

Link to this webpage

Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca