Russell Wilson

Discussion forum for Russell Wilson's fans (Seattle Seahawks, NFL). If you see inappropriate comments, then please report them by clicking the report abuse link aside the comment. Comments you post may require a paid membership to delete.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:35:59 GMT
C7 is going to be πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:35:34 GMT
Give me love or nothing at all 🎢🎢🎢
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:35:03 GMT
Dance like we making love πŸ™ŒπŸΎπŸ™ŒπŸΎπŸ™ŒπŸΎ
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:34:37 GMT
Russ/Ciara are hooked on each other.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:33:48 GMT
Missing her music 🎢
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:33:25 GMT
Yes she was πŸ™ŒπŸΎπŸ™ŒπŸΎ
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:33:00 GMT
I saw her on her Jackie tour in Atl. She turn it out.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:32:58 GMT
That man is feeling his wife 😩
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:32:23 GMT
Girl I hope that I don’t have to literally pul up on him πŸ˜‚
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:31:18 GMT
Legend, give it a rest. You know Russ loves Ciara's ass, legs, thighs, breast, face and especially that p*ssy. Russ is face deep & balls deep up in that. That's why you mad. Russ got what he want and the gag is everybody knows it but you. What a Clown!
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:26:46 GMT
I definitely think she will do a small tour for C7
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:26:07 GMT
Saw her on her Jacky tour her in Maryland had a wonderful time.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:24:17 GMT
Girl I already put my money away for the tour.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:23:35 GMT
Bored πŸ˜‚ with a 10 months old baby and a almost 4 years old. And a stunning wife 😩 yeah ok
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:23:28 GMT
I actually think C7 is Ciara's last album. I think she will still perform, but mostly for private shows and smaller venues. I think she and Russell are building the Wilson Brand together and doing more philanthropy work.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:21:49 GMT
* Ciara ass* the hate is real πŸ˜‚ Ciara is stunning.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:20:58 GMT
Ciara and her ashy looking ass.No wonder Russ been looking bored lately
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:20:40 GMT
Jourdan is very beautiful. In the article that was published today when she was tlaking about her struggles as a model. Adrina Lima posted and said that she is supporting her in her struggle because she feels the same way.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:20:29 GMT
As long she touring after C 7. 😩
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:20:13 GMT
Look how ashy Ciara's ass looks in that picture. Do you blame Russ for lusting at the cute little Jamaican. Her skin is like butter
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:18:39 GMT
I think they will wait util Sienna is about 2. I don't think they want their kids ages far apart. When Sienna tuns 1 in April, JM will turn 4. So maybe no more than 2-3 years ages apart.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:17:39 GMT
Jordan is such a beautiful black woman πŸ™ŒπŸΎ
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:15:37 GMT
I was reading what Jourdan Dunne and Adrina Lima was saying about the modeling business. They said it was rough when you have kids and trying to do things alone as a single parent in the modeling world. Jourdan Dunne said that she doesn't think it is worth it anymore.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:15:31 GMT
I hope they wait , I β€˜m ready to see my girl in concert 😩
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:13:31 GMT
Homegirl we worrying about this tour , you posting fake news πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:12:02 GMT
The CSQUAD about to pull up on him πŸ˜‚ go a had with that fake news 😩
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:11:30 GMT
Trust me Ciara/Russ already got the next pregnancy planned. I think they will wait until Sienna is about 18 months.
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:11:17 GMT
I guess somebody was right when they said Legend troll was gay.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:10:41 GMT
Russell is a professional.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:10:02 GMT
The CSQUAD on this streets worried about baby number 2 πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:09:18 GMT
I love russ. The bs doesn't phase him. Although Derek Carr talked big sh*t when he first got signed, Russ still got him on his Trace. me app.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:09:00 GMT
Yes Russell be on it , the CSQUAD is beginning him to let ciara tour πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:08:35 GMT
Russell wanted that cute little pussy. That's why he followed her
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:08:10 GMT
Look how hard Ciara's looking in the face. That girl has a youthful beauty with her pretty curly hair
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:08:03 GMT
Now women are fresh meat 😭😭😭
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:07:32 GMT
I cannot 😭😭😭😭
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:07:22 GMT
Russ looking for fresh meat
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:07:12 GMT
Do you know what kind of power moves they are making?
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:07:06 GMT
Ciara's getting old. Time to upgrade to a pretty young thing. Russell be on it
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:07:00 GMT
She’s tried πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:06:24 GMT
[​IMG]


VS

Flawless: The IMG Model looked sensational in a black two-piece featuring a ruffled halterneck top as she posed by a rock pool


Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:06:21 GMT
They making power moves , you don’t believe just watch .
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:06:13 GMT
That's all the troll got is fake news...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:05:26 GMT
Russell got what he wanted but you can keep posting that fake news
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:05:18 GMT
Russell posted the Nike shoes that Ciara had on yesterday with her name on them....hmm could she be added to the Nike Brand family.......Go CC!!!
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:05:05 GMT
You damn right Ciara ain't going no where and Russ ain't going no where either. That's what we've been trying to tell your dumb ass for years. Russ ain't going do nothing to risk losing his family. Ciara's been cheated on, so has Russ. They know the feeling. Reply-to:She will be a divorcee with two baby daddies. Russell knows Ciara isnt going nowhere!

Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:04:41 GMT
That girl's skin is like butter
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:04:09 GMT
It want change anything but get this forum shutdown 😭😭😭
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:04:07 GMT
She's got curly hair like Russ. They'd make a cute couple.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:03:52 GMT
Yep, I think you are right. That is why she is on her 24/7 because she has no friends....LOL
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:03:30 GMT
She's got pretty skin too. And luscious curly hair. No weave. Russ wanted some of that...
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 03:02:32 GMT
[​IMG]

---

Look at SWEET PUSSY. Do you blame Russ?

Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:59:53 GMT
Her energy is sucking the life of anyone around her πŸ’€
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:58:53 GMT
She’s doesn’t have anyone around her 😩 she posting for 14 hours a day πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:58:00 GMT
Yes, their family is soooo down to earth.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:57:31 GMT
Can you imagine the people around her
and how miserable they are too...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:56:29 GMT
Love their family and how down to earth they’re.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:55:35 GMT
Yeah, I heard that. He does his laundry once a year...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:55:21 GMT
I can’t imagine what a miserable human being she must be in real life .
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:54:58 GMT
She is possessed. She is also obsessed with Ciara...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:54:14 GMT
In danger talk Russ was all proud talking about β€œsee I do my own laundry β€œ. They were like when? Once a year.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:52:46 GMT
3 damn day πŸ’€ it’s like she’s possessed .
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:52:36 GMT
Ciara being married really bothers you. That’s funny.
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:52:15 GMT
What a fool! If he did, he wouldn't let his wife, family, business associates and 3 million fans know about it. Russell is no fool. He's not risking his good man image, especially after the Yoli BS.  That shit was a weak attempt. Reply-to:Russ wanted to sample that cute West Indian. I dont blame him though shes a dime...

Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:48:06 GMT
Nah troll is the one been on stupid for 3 days. She can't help it, she is obsessed with Ciara. Her obsession with Ciara will be her downfall...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:46:26 GMT
Y’all 3 days of this 😩
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:46:21 GMT
Russell is soooooo happy that he has Ciara/JM/Sienna. That's all he talks about is his family. Russ loves saying my family.Yesterady on one of his videos he called Ciara a princess... I love it!!!
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:46:00 GMT
She will be a divorcee with two baby daddies. Russell knows Ciara isn't going nowhere!
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:45:19 GMT
Ciara been bragging so much about being a wife she will NEVER leave Russ to go back to being a single mom again. NEVER. He will have to leave
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:45:02 GMT
Black Lightening is on tonight at 9:00. CW network. Very good show!
TOTALLY AGREE WITH YOU.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:44:07 GMT
Ciara is the one acting all giddy while Russell looks bored. Ciara isn't going ANYWEHRE
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:43:27 GMT
Troll #Levelup is about LOVING YOURSELF not about loving your man. She made that extra video explaining it just for you and you STILL don't understand. SMH
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:42:56 GMT
It is going to be fun this week. Russ said that they will be posting all week. I love it. More picks...YAY!!!
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:42:09 GMT
Russell knows Ciara isn't going anywhere. She already have 2 kids by 2 different men. She isn't going ANYWHERE
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:40:48 GMT
Russ wanted to sample that cute West Indian. I don't blame him though she's a dime...
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:40:23 GMT
Yep, her troll dumb azz is definitely pulling at straws. First she was going after Ciara and now it's russell. I will be so glad when they lock this bish up. It's coming. She really thinks nothing is gonna happen to her lunatic rants on this website...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:39:41 GMT
Russ know Ciara ain’t afraid to walk, but I think that’s why they have built such a friendship.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:38:41 GMT
Russell is a man. And he liked what he saw.
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:38:24 GMT
Nah Legend Troll, we all know better that's why we pay the lap gate, the fake follow, and you no mind. Russell wasn't hiding, he wasn't caught creeping. He made an error in judgement with Yoli, but we all know Russ don't want no old ass Yoli and we know for sure he didn't follow no IG thot on his very public IG page. Everybody and their mama know that Russell only has eyes for Ciara, his Heart & Devotion belongs to her. And more importantly, Ciara knows it. She's a confident woman, you can't shake that. Get on Ciara's level!
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:38:22 GMT
If that’s how you took it, so be it. Even if that happens she loves herself enough to do what’s right for her.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:37:01 GMT
Ciara got her hot, she pulling at straws.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:36:56 GMT
And what happens if Russell cheats. I think Ciara needs to cool off this levelup stuff and just focus on her marriage. It comes off as bragging and she'll be setting herself up if Russell slips up. Like just humble
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:32:48 GMT
Russell Wilson
‏@DangeRussWilson
55m55 minutes ago
Kickin' It with @DerekCarrQB. Check us out and others all week! #ProBowl #TraceMe
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:30:43 GMT
Somebody suggested that Ciara trademark that # level Up hashtag. I hope she does.
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:29:43 GMT
Every man eventually gets bored of Ciara.
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:29:15 GMT
You know Russ wanted to sample that pussy. He liked and followed. He's probably in her DMs too? Hmmm...
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:28:09 GMT
And Russ had the nerve to follow her too. Clearly he wanted MORE. Probably still wondering what that cute pussy tastes like...
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:23:39 GMT


No wonder Russ looks bored. His mind is on THIS . Look at that kitty kat. Russ is #nasty!


[​IMG]

Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:21:00 GMT
And the picture of Yoli sitting on Russ's lap is fake too huh? Lmao Reply-to:This moron said, the screenshot got yall everytime. No troll it only got you because everybody knows it fake. Now post a pic of Riri not looking bored with Borat.

Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:20:23 GMT
That screenshot is not fake and you know it. Sorry to ruin your fantasy bitch...actually not sorry lol
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 02:02:14 GMT
I don't know what Loni Love was thinking. What does black men being incarcerated have to do with Cici's post πŸ€”.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:52:19 GMT
The fans tore Loni Love azz up because she led off with Ciara post and went whole different tangent that left people confused...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:46:08 GMT
I am
Wonderfully surprised at how many
People are talking about levelup. Glad she started the dialogue
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:25:09 GMT
She’s quite nowπŸ’€
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:20:07 GMT
Better log off before they shutdown your house dummy 😩
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:18:09 GMT
She’s can’t will never level up or love herself. She’s spending her days in this forum even called her houseπŸ’€. The foolish and obsession 😩
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:15:36 GMT
She can't post any vet because there is none. Rihanna was all smiles with Chris Beat Your Ass Brown but now she is looking like the most unhappy person in the world with the Taliban.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:12:51 GMT
Wow. Level up
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:12:35 GMT
Wow. I get it now. You hate the fact ciara won.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:11:50 GMT
Legacy family legacy. Blessed
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:11:43 GMT
This moron said, "the screenshot got y'all everytime". No troll it only got you because everybody knows it fake. Now post a pic of Riri not looking bored with Borat.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:11:18 GMT
Ciara has this troll so jealous.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:11:00 GMT
Love their family.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:09:03 GMT
Poor legend getting dragged lol.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:08:23 GMT
Why are you guys doing legend so bad?πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:07:08 GMT
Boycott Netflix!!
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:05:32 GMT
Black Lightening is on tonight at 9:00. CW network. Very good show!
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:04:51 GMT
Fake pic. Level Up.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:04:33 GMT
Black Panther next month
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:04:09 GMT
Fifty shades Freed next month
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 01:01:25 GMT
Yes if he likes what he sees. He obviously did and wanted to see more, hence the follow Reply-to:Russell wilson is gonna follows 22 people on ig and all of sudden some an known girl πŸ˜‚ ok

Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:57:53 GMT
What is she going to do when they shutdown this forum 😩 fool better log off.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:56:15 GMT
You know they love to have family with them .
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:55:28 GMT
Russell wilson is gonna follows 22 people on ig and all of sudden some an known girl πŸ˜‚ ok
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:54:17 GMT
Is Ciaras dad with them? In one of the pictures from today, it looks like it may be him or maybe it's the bodyguard?...
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:54:08 GMT
Yea this will down very Soon!!!
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:53:53 GMT
You tried it πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:53:19 GMT
Homegirl you got to do better then that 😩
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:52:14 GMT
Ain’t nobody think about that fake news , livel up πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:52:10 GMT
Damn Legend, aren't we desperate. Putting up that old fake ass post. Russ, Ci & their family know that was BS. It's way to obvious, you got to come better than that. It's already been determined that Russ is not that stupid. Nice Try Tho!
-----
Oh yes he is that stupid. This is the same man who asked Yoli to sit on his lap IN FRONT OF cameras. So it's already been determined he is THAT stupid


Related image

Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:49:12 GMT
Yeah let me leave y'all to let that sink in a bit
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:47:43 GMT
Y'all got quiet huh. That screenshot gets y'all every time. When the fairytale bubble bursts..
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:46:57 GMT
Ciara has a terrifying stalker.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:46:23 GMT
Sweet Jesus πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:45:54 GMT
This πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:45:45 GMT
Russell already looking bored of Ciara these past few weeks. She needs to focus on her marriage instead of dispensing advice no one asked for
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:44:51 GMT
Homegirl has been trolling about this for 3 days πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:44:19 GMT
[​IMG]



#NEVER FORGET

Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:44:15 GMT
Y’all this too much 😭😭😭😭
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:43:25 GMT
Insanity.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:43:11 GMT
That's all I'mma say. Russell out here liking and following IG thots. He will slip up again. Then Ciara will have EXTRA egg on her face since she pulled this stunt
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:42:19 GMT
This forum is about to be shutdown again.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:42:02 GMT
Russell is no saint so Ciara shouldn't get complacent. Don't go down that road pretending your marriage is perfect and you're in a position to give advice to other women. Humble yourself Ciara
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:41:21 GMT
I cannot πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:41:00 GMT
Homegirl has been posting about this for 3 days 😩
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:40:46 GMT
Related image
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:39:19 GMT
Terrifying.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:39:12 GMT
Ciara better make sure her house is in order before she gives out advice nobody ask for
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:39:02 GMT
Level Up ladies. Never Settle. Know your worth. Ciara has started a movement and a conversation. Go CC, go CC πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:38:31 GMT
You have been in this forum for 12 hours πŸ’€
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:37:18 GMT
Russell out here liking half naked IG thots and Ciara's sitting on her throne giving advice to the lowly single unmarried women. NO marriage is perfect so she better be careful
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:32:10 GMT
Level Up legend your clap backs are weak. Your Struggle Trolling ass outchea looking dumb. Rusci says hi troll.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:29:33 GMT
You know she getting ethered when she resorts to posting pictures LMAO.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:28:13 GMT
Legend troll/ Petty Princess getting dragged by her horrible Pink Panther hairdo and have to start posting fake pics πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Draaaaaag her.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:21:51 GMT
No the troll is outdone and her troll azz is flipping out...LOL
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:20:47 GMT
Mohamed Diallo Live‏
@DialloMohamed
Mohamed Diallo Live
"They only have as much power as u give them" said @ciara. Always refuse to descend to the level of those who hate themselves. #Happy4Ciara
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:19:57 GMT
Damn Legend, aren't we desperate. Putting up that old fake ass post. Russ, Ci & their family know that was BS. It's way to obvious, you got to come better than that. It's already been determined that Russ is not that stupid. Nice Try Tho!
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:18:40 GMT
Yes they went to Cabo then Bahamas.
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:16:47 GMT
Troll bish #Level up!!!! LOL...Get some mental help...LOL
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:16:43 GMT
They at Disney after Bahamas Love it. Level up
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:16:18 GMT
*scouring
Anonymous (Veteran) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:15:54 GMT
Look at this stupid azz troll, pulling this old sh*t. You know her troll azz is outdone now. Her azz gets ethered and she goes courting the internet looking for old sh*t...LOL
Anonymous (Sophomore) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:14:32 GMT
I think you have a girl crush on Ciara
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:12:48 GMT
Jealous much?
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:12:23 GMT
Somebody is madt again
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:11:38 GMT
Damn wasn't you the one ranting & raving about Rih having a man.  You gave her a man that want even claim her, talk about desperate.  Ciara was a single mom & found her self worth, when she stopped looking for someone to love her & started loving herself.  Russell came along after she started loving herself.  I tell you what, Ci ain't never went back to no man that didn't respect her, unlike Rih, Umm Drake, all on Oprah, crying about wanting to go back to Chris beat ya ass Brown.  Just stop! Rih has nothing on Ciara, but popularity & professional success. Reply-to:If you need a man to give you self worth then you have none. Thats why Ciaras message is crap. She was a single mom and only found self worth when Russell came into her life? Russell is her source of self worth? Thats why Ciara has no business dispensing advice and she was told to SHUT UP

Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:06:24 GMT
Levelup
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:06:14 GMT
Beautiful couple.
Anonymous (Rookie) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:05:59 GMT
Your past does not define you. Everyone should know that. Levelup.
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:01:05 GMT
[​IMG]
Anonymous (Legend) wrote on Wed, 24 Jan 2018 00:00:37 GMT
Russell is with his dream girl.
----
IS THIS HER?

[​IMG]
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 23:56:20 GMT
CC loves her short shorts. Then again when you have the best legs and skin tone in the game you betsa flaunt them.
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 23:52:37 GMT
Rihanna has PRETTY skin
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:10:56 GMT
Russell is with his dream girl.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:10:29 GMT
I wish I was at Disney after a few days in Mexico and few days in Bahamas
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:09:23 GMT
6:03 preach.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:06:03 GMT
Just like white people are embarrassed of white trash.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:04:46 GMT
Wow it’s a movement
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:04:31 GMT
Lol. Everyone is saying level up.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:03:44 GMT
Ciara is such a beauty. Russci will continue being blessed. Family First.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:03:34 GMT
Butt wasnt it you who was just bragging about Riri selling all a worldly possessions and leaving Melissa and her friends behind to join her Arab boo!
Reply-to:If you need a man to give you self worth then you have none. Thats why Ciaras message is crap. She was a single mom and only found self worth when Russell came into her life? Russell is her source of self worth? Thats why Ciara has no business dispensing advice and she was told to SHUT UP

Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:03:06 GMT
Please note that LSA and black twitter is not mainstream. Most intelligent people in the community are embarrassed by section 8 Twitter.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:02:45 GMT
Love them going on 4 years and they have black community questioning their standards and the demise of the black family
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 22:01:55 GMT
Dont get it twisted, someone was kind to her and use a great photo filter to post that pic. the Dailymail pic is the real deal. She need to stop eating chinese food. It's gross!
Reply-to:Rihannas skin looks AMAZING. Wonder whats her skincare regimen

Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:59:57 GMT
Ciara keeps people pressed when she does nothing. She is at Disney and it has gotten so much positive attention.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:59:19 GMT
Yes the initial reaction from section 8 was normal. Yes this resonated with so many people.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:58:45 GMT
Ciara post resonated with so many people. A segment Fbois and section 8 will always be in their feelings.
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:55:12 GMT
Do you think Ciara’s post is triggering so many people because it’s coming from her? Do you think it would have the same impact from any other celebrity? I’m kind of shocked at the response.
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:45:50 GMT
If you need a man to give you self worth then you have none. That's why Ciara's message is crap. She was a single mom and only found self worth when Russell came into her life? Russell is her source of self worth? That's why Ciara has no business dispensing advice and she was told to SHUT UP
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:44:19 GMT
Rihanna has to be claimed to be a girlfriend! You got it twisted, you must have self worth in order to get a man
---
And you have no self worth if your biggest accomplishment in life is getting a man.There's more to life that having a man

Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:41:53 GMT
They are joined at the hip because Ciara follows his ass every where. Everything is on HIS terms. He's the breadwinner
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:33:15 GMT
They really hate being apart.
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:31:34 GMT
Russ & Ci look so happy & beautiful. They're having a great time.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:30:46 GMT
Mexico Bahamas them Orlando. Sign me πŸ‘€
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:30:21 GMT
If they are not working they are together with their family.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:29:51 GMT
Beautiful couple. Russell is doing his job. Living his wife kids and family. They are joined at the hip. Blessed. Family first
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:28:20 GMT
Rihanna has to be claimed to be a girlfriend! You got it twisted, you must have self worth in order to get a man. Reply-to:That woman shaming Rihanna for being a just a girlfriend probably doesnt even have a man. Yall are a trip thats why I dont take yall seriously. Putting ALL your self worth in having a man or being married. Chile...

Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:27:51 GMT


Why is Ciara cheesing while Russell looks like he's constipated? Russell looks so over it
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:26:54 GMT
Rihanna's skin is GORGEOUS!
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:26:38 GMT
That picture of Rihanna only showed that she has BEAUTIFUL skin. Thanks for posting it!
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:24:32 GMT
They have been talking about this the whole day. The stories of what women have been going thru is heartbreaking. We all need to level up and demand more to grow.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:20:51 GMT
Levelup. No need to discuss Rihanna on this site. I believe she had many forums
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 21:00:21 GMT
Look. At. Her. Legs. 😍😍😍😍😍😍
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:59:12 GMT
Ciara's skin is to die for. She is by far the most beautiful celebrity without makeup and she is aging backwards.
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:52:09 GMT
Bwahahahahahaah Reply-to:Ciara tour dates or new album release date been set yet?

Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:47:54 GMT
Ciara tour dates or new album release date been set yet?
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:26:56 GMT
That woman shaming Rihanna for being a "just" a girlfriend probably doesn't even have a man. Y'all are a trip that's why I don't take y'all seriously. Putting ALL your self worth in having a man or being married. Chile...
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:25:46 GMT
Rihanna has GORGEOUS skin.
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:23:50 GMT
Rihanna's skin looks AMAZING. Wonder what's her skincare regimen
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 20:14:33 GMT
Gosh Cici is so STUNNING without makeup. She looks so good in her Disney pics.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:48:25 GMT
flyfiercefab@ciara done gave us a whole word for 2018. Level up in life, your relationship with God, your career, relationships,in love, in everything. Secure the bag? Sis, you ARE the bag. Secure you.
flyfiercefab.
.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:48:01 GMT
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:47:12 GMT
badbitchproblemzY'all heard @ciara get ya πŸ’© together πŸ˜­πŸ˜‚πŸ€£ #lol #spiritofgirlfriend #ciara #delivert #weak #rp
https://www.instagram.com/p/BeRFpahH35N/?tagged=ciara
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:45:25 GMT
Right now Ciara's entire career is tied around being wife.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:44:02 GMT
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:42:28 GMT
_dhp1234C"s message was talked about on my radio station and the men said #levelup. But if all you want is a man to come by at 3am to do the deed then she wasn't talking to you
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:42:02 GMT


When you walking in the spirit of Girlfriend!
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:38:39 GMT
Ciara got the men DJ's on the radio stations using the phrase #level Up!!!!
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:38:00 GMT
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:36:17 GMT

Its a movement!
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:33:16 GMT
Why would Ciara attend the Grammys, she don't have music out?  Ciara is where she want to be.  Her family will always be her 1st priority. She will work her career around her family.  Btw, Ci was absolute right in that old beef tweet. Rihanna really don't want to see Ciara on or off a stage.  Everybody know Ciara would put Rih to shame on a stage. Rih is not a good live performer. Reply-to:Lets face it. Ciara is a housewife. Thats what happens when youre not equally yoked. Russell is the breadwinner so she has to cater to him. Her whole world revolves around him. She has to skip the Grammys to attend some Pro Bowl nonsense

Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:31:48 GMT

Awwwwwweee!! icig77Its
good to see so much realness on social media. I'm thinking of all the
girls reminding other girls "that no matter how you feel you have to
keep pushing on. Honestly I'm a woman child, when I feel bad I curl into
a ball on the couch take a long nap, but the honesty of women keeping
it real reveals that your situation isn't isolated. Everybody has to go
thru bs. As Lilly Ghalichi posted this morning
#lifeishard,
you will be disrespected, betrayed, cheated on etc, etc. But keep being
kind and pursuing your goals, you will reach your destination and as
@nakeiachomer posted "the push, the time, the starting over...." and #ciara added use the pain to #levelup
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:31:12 GMT
Level up
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:31:02 GMT
Awwww. Probably saw her on Disney Christmas special
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:30:27 GMT
Awww
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:29:43 GMT
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:29:41 GMT
Family First. I wonder what Ciara will wear to the gospel function on Thursday.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:28:55 GMT


Awwwweee! kai_jaxonI’m from a small city. Most people can’t find it on a map. So when you go on vacation and you run into @ciara
you realize the type of experiences you’re missing! This moment was
epic for my daughter! First time in Disney World for her 10th birthday
and we run into Ciara and Baby Future!!
#ciara #babyfuture
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:27:52 GMT
25:53 this troll hates russell because she thinks he keeps her away from her fans. Closet fan.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:27:23 GMT
Level up!!!!!!!
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:27:15 GMT
Welp so Giselle had to get one of Toms buddies to try and convince him to retire and it still didn't work! I guess Tom is in control.
--
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5303645/Gisele-asked-Bradys-friend-convince-retire.html
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:26:55 GMT
Different stage in life. Blessed. Never had to work if she does not have it
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:25:53 GMT
She’s coming for her husband πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:25:43 GMT
It’s amazing how Russci has affected people. Blessed
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:25:29 GMT
Craziness on craziness πŸ’€
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:25:01 GMT
Yep the chick is just a loon,now she is after Russell. Go away,go get a massage.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:24:56 GMT
I can’t 😭😭😭
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:24:53 GMT
Levelup
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:24:52 GMT
Ciara is happy to cater to Russ and sacrifice her own career for him and Russell will let her...they never argue because Russell is in control. Didn't Ciara say she's passive and subservient with her men
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:24:02 GMT
Lol. Her life her choices her marriage her family. You should worry about your life. I don’t understand why you so worried about Ciara’s Family life and what they choose to do.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:24:01 GMT
#Level Up!!!!!!!!!!
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:23:51 GMT
Ciara is lazy and Russell is a narcissist..that's why it works out perfectly
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:23:31 GMT
This bish is crazy. Don't waist your time on this nutcase losing your brain cells. Stupid is as stupid does for this miserable woody woodpecker looking troll.LOL
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:23:21 GMT
Who said it was either or...they're both to blame
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:22:45 GMT
You're still on this #levelup nonsense. Girl ppl moved on...
Anonymous (Sophomore) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:22:22 GMT
Now you want to change it up. Now Ciara wont be able to balance because of Russ. Go to lunch...take a break.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:19:08 GMT
The message resonates with so many people
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:18:57 GMT
When you have a supportive husband you can balance your home life and your career. Look at Ayeesha Curry, she's raising 2 kids and managing her own businesses. I said it before Russell is a narcissist. Ciara has spoiled him . It's off season and the focus is still on HIM and football
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:18:48 GMT
#levelup
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:16:59 GMT
Ain’t no Grammy homegirl will be in this forum posting about Ciara 😩
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:15:47 GMT
Her fave has so much going on πŸ’€ .
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:14:24 GMT
But she’s here obsessed over CiCi 😭😭😭
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:13:37 GMT
I said Rihanna had nothing better to do,not the Rookie. If you want to call Ciara a housewife,so be it. Now leave the forum and chase down your fave for goodness sake. She got the Career, the stage,the make up line and the money. Satisfied.
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:12:49 GMT
She’s will stalk Ciara .πŸ˜‚
Anonymous (Veteran) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:10:40 GMT
Hopefully you’re crazy self will be watching the Grammy and not stalking Ciara and her family 😩
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:09:11 GMT
Yes Rookie. You were shaming Rihanna talking about "she has nothing better to do". Chile get gone...
Anonymous (Legend) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:08:30 GMT
Lets face it. Ciara is a housewife. That's what happens when you're not equally yoked. Russell is the breadwinner so she has to cater to him. Her whole world revolves around him. She has to skip the Grammys to attend some Pro Bowl nonsense
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:08:22 GMT
But you were shaming Rihanna .
Anonymous (Rookie) wrote on Tue, 23 Jan 2018 19:07:04 GMT
I am not shaming anybody for not being married and having children. Women can do what they want. You are the one who keeps pitting Ciara and her choices and career against Rihanna. No need to deflect.
Get this forum in your email inbox.

via reblinks
Find a Player

About Us Contact Us Privacy Policy Terms of Service DivorceIt.ca